Aviseringar
Rensa alla

Svarta tidningsbud


Ämnesstartare

Snubben som delar ut dagstidningar (dvs GP, SvD och liknande) här i området är svart (eller svensk med ursprung i Afrika om man ska vara PK). Snubben som delade ut tidningar på stället där jag bodde innan var också svart. Jag snackade precis med en kompis som bor i Dalarna och snubben som delar ut tidningar hos honom är svart han också.

Är alla tidningsbud svarta?


   
Citera

iddqd:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Är man ute vid den tiden tidningarna hämtas så kan man se jävligt många svarta med vagnar.. dem är en del så att säga.
En gång så snodde tidningsbudet min polares skor som stog utanför dörren, det du![chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Ja

är mycket svartjobbare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

En gång så snodde tidningsbudet min polares skor som stog utanför dörren, det du![chocked]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Irak eller Iran.


   
SvaraCitera

SilentScream:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Nuthin' 2 joke abutt
[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Är man ute vid den tiden tidningarna hämtas så kan man se jävligt många svarta med vagnar.. dem är en del så att säga.

Är man ute lite tidigare kan man sno en tidning innan de hämtar upp dem, fast då måste man lirka av banden, vilket är rätt jobbigt. Har man däremot lite cojones kan man alltid sno en tidning när de lämnar vagnen obevakad.

Compton GangztaH:

En gång så snodde tidningsbudet min polares skor som stog utanför dörren, det du![chocked]

Jävla neger! [mad]

Bulldeg:

är mycket svartjobbare

Svartjobbare som i ickeslavar eller som i slavar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Nuthin' 2 joke abutt
[sad][sad][sad]

Förlåt, lät kul bara. [blush]


   
SvaraCitera

iddqd:

Är man ute lite tidigare kan man sno en tidning innan de hämtar upp dem, fast då måste man lirka av banden, vilket är rätt jobbigt.

Tändare och elda bort "banden"[y]

iddqd:

Har man däremot lite cojones kan man alltid sno en tidning när de lämnar vagnen obevakad.

[chocked] you are wild!

SilentScream:

Förlåt, lät kul bara. [blush]

[confused] Du kanske vill ta och betala för nya skor då om det nu lät så jääävla kul.
Dold text: fniss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

[confused] Du kanske vill ta och betala för nya skor då om det nu lät så jääävla kul.

Ameh! [cry]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Ameh! [cry]

Förlåt, men det är ju lite känsligt eftersom skor är en mans bäste vän [smile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Vet inte (Du röstade på detta alternativ)

Har inget XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Förlåt, men det är ju lite känsligt eftersom skor är en mans bäste vän [smile][sad]

Tar tillbaka om att det var kul, oki? [sad]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Tar tillbaka om att det var kul, oki? [sad]

oki! [y]
Då äre hur lunch som helst.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

oki! [y]
Då äre hur lunch som helst.[smile]

Bra! [love]


   
SvaraCitera