Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk


Ämnesstartare

Hej.

Det finns en sak som gör mig väldigt ledsen. Och det är att min pojkvän skriver väldigt mycket med en annan tjej över internet utan att säga något till mig. Jag läser deras meddelanden och han skriver till henne att hon är underbar och värdefull och får honom att känna sig alleles speciell. Jag har pratat med honom men dom skriver fortfarande massor. Han säger till och med till henne att jag är svartsjuk och sur på henne. Känns jättedåligt.

Vad borde jag göra? :/


   
Citera
Ämnesetiketter

Fy vilken dålig kille det verkar va [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Fy vilken dålig kille det verkar va [n]


   
SvaraCitera

Fråga om han inte vill bli tillsammans med henne istället?
Jag hade varit rejält tjurig om jag vore du tror jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud va jobbigt 🙁
du får väl tvinga honom välja, vem betyder mest för honom, du eller hon :s och även om det blir hon så vet du iaf var du har honom och att han är helt dum i huvet. har ni det vingligt och om han är villig att lösa era problem så ska han vara villig att offra varenda brudjävel.
hatar såna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

Jag hade varit rejält tjurig om jag vore du tror jag [blush]

omg du är inte den enda


   
SvaraCitera

han är ju otrogen [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

du får väl tvinga honom välja

han säger att han inte är kär i henne och att han knappt pratar med henne i verkligheten. och han säger att jag är viktigast av alla. men det han säger till henne... dom långa texterna... det gör bara ont i mig att se på det. som om han har tänkt igenom vartenda litet ord. och han säger så fina saker till henne. sånt som det känns som att jag aldrig får höra... och varje gång jag tar upp det så säger han att det inte betyder någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

det gör bara ont i mig att se på det. som om han har tänkt igenom vartenda litet ord. och han säger så fina saker till henne. sånt som det känns som att jag aldrig får höra... och varje gång jag tar upp det så säger han att det inte betyder någonting.

🙁 du måste berätta det för honom! säg att det gör så såjätte ont i dig att bara se dem. det kan ju vara så att tjejen mår dåligt och att han som vän känner sig skyldig att kanske peppa henne, men han får vara jävligt försiktig med vad han gör, hon kan lätt få känslor för honom speciellt om hon känner att han bryr sig o massa sånt, om hon behöver närhet oxå.
tycker han att något som är viktigt o betydligt för dig inte betyder något så borde han fan tänka om :s


   
SvaraCitera

1. Du borde inte läsa hans konversationer.
2. Gör slut med honom om han håller på sådär.


   
SvaraCitera

Vanilla:

Vad borde jag göra? :/

Get rid of him. Va inte naiv o tro att det kommer att fixa sig.


   
SvaraCitera

dörrhandtaget:

han är ju otrogen [mad]

Det var väl ändå att ta i? Får man inte ha tjejkompisar eller?
Vad jag ser så har han inte flirtat i alla fall. Men jag hade också blivit svartsjuk... Men frågan är om man borde det varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med ohYEA. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Fy vilken dålig kille det verkar va [n]


   
SvaraCitera

Du verkar ha massa problem med din kille, och han verkar lite kass.
Men vad vet jag.

daisuki Duckieeee:

Håller med ohYEA. [sad]

VARFÖR ÄR DU EXPERT? [mad]


   
SvaraCitera