Aviseringar
Rensa alla

SVARTSJUK!


Ämnesstartare

Jag blir så jävla svartsjuk .. när mitt ex kramar lr gör nåt sånt med tjejer... VAD KAN JA GÖRA FÖR ATT UNDVIKA DEHÄÄR?
mår så jävla dåligt pga dee? ja brinnneeeer ;S [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

tutta eld på dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda du egentligen kan göra är att antingen försöka vänja dig vid det, eller inte umgås med ditt ex. Båda lösningarna kan vara väldigt jobbiga, men ser inte hur det kan lösas på annat sätt.

Hur länge sedan var det det tog slut? Om det var nyligen är det ju väldigt logiskt att du känner så, och isåfall kan det vara bra att hålla dig borta ett tag tills känslorna lugnat sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tutta eld på dem

vissstt.. vill döda dem oxo ;O

Stringburka:

Hur länge sedan var det det tog slut? Om det var nyligen är det ju väldigt logiskt att du känner så, och isåfall kan det vara bra att hålla dig borta ett tag tills känslorna lugnat sig.

Stringburka:

Hur länge sedan var det det tog slut? Om det var nyligen är det ju väldigt logiskt att du känner så, och isåfall kan det vara bra att hålla dig borta ett tag tills känslorna lugnat sig.

typ innan 2 månaader... de va ja som gjorde slut , och från den dagen är han så mot mej , kaxig ibland ode.
ja försöker typ ignorera allt som händer men.. blir ändå skit irriterad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bit ihop eller sluta umgås med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså vi går i samma klass och hela klassen hänger tillsammans så ja måste va m alla osånt, men ska försöka sluta bry mig om honom....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kasta syra på dem.


   
SvaraCitera

hitta någon ny som får dig på andra tankar, antingen ny kille eller bara kompisar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djwalle:

hitta någon ny som får dig på andra tankar, antingen ny kille eller bara kompisar

Måste göra det! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara tjej[shake]


   
SvaraCitera

Zahraa:

Jag blir så jävla svartsjuk .. när mitt ex kramar lr gör nåt sånt med tjejer... VAD KAN JA GÖRA FÖR ATT UNDVIKA DEHÄÄR?
mår så jävla dåligt pga dee? ja brinnneeeer ;S [cry]

Om du fortfarande blir upprörd över att ditt ex kramar andra tjejer uppfattar jag det som att han fortfarande berör dig på ett speciellt sätt. Jag uppfattar det som att du har något ouppklarat med honom och att ett samtal kanske vore på sin plats för att få dig att kunna gå vidare helt?

/R


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virtus:

Om du fortfarande blir upprörd över att ditt ex kramar andra tjejer uppfattar jag det som att han fortfarande berör dig på ett speciellt sätt. Jag uppfattar det som att du har något ouppklarat med honom och att ett samtal kanske vore på sin plats för att få dig att kunna gå vidare helt?

Jaa helt rätt!
Men asså vi pratar inte med varandra , och om ja pratar med honom är han kall mot mig , bara för att jag dumpa honom.
Så båda vi väääägrar skriva till varandra ! :S
Men tänker byta skola nu , de kanske går bättre för mig då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du förtjänar inte kärlek 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ohnoes:

du förtjänar inte kärlek 🙂

Eeeh , Varför de? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha inte nårra mer förhållande eftersom du inte klarar av de på grund av svartsjuka.


   
SvaraCitera