Aviseringar
Rensa alla

svartsjuk eller gör hon fel


Ämnesstartare

Ska vara kortfattad, jag gillar en brud som påstår att hon gillar mig tillbaka, men på fester osv så klänger hon ofta på min bästa polare.. jag får även en känsla av att hon hellre ger honom uppmärksamhet än mig, de skrattar mkt och håller på o ta bilder med varandra osv, är detta normalt ifall hon som hon säger ''gillar mig''? är jag bara svartsjuk? tacksam för svar


   
Citera
Ämnesstartare

Jag själv anser ej att det är riktigt normalt om hon gillar dig. 


   
SvaraCitera
mynona

Inte vet jag, sådant får man bedöma utifrån folks personlighet (är den en sådan prson som kan vara fysisk med andra utan att den menar något med det, beter den sig på samma sätt mot alla, etc), men spontant låter det som om hon gillar honom mest. När hn sade att hn gillade dig kanske hon inte menade gilla som i förälskad. "Fel" gör hon förstås inte, det handlar mer om vad du trivs med för att avgöra om du vill ha ett förhållande med henne eller inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt totalt omöjligt för oss att veta men aningen så vill hon bara verka lite "svår tagen" eller så gilla hon din kompis eller så är hon bara konstig när hon är berusad. Fråga henne under ett normalt tillstånd varför hon gör såhär Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag tycker att hon gör fel. Om hon säger att hon gillar dig så ska hon ju stå upp för det annars ska hon säga att hon gillar dig som kompis


   
SvaraCitera

Om du vill veta om hon gillar dig så borde du bara vänta in henne, för om hon är intresserad kommer hon vilja ta kontakt med dig.
Och bry dig inte så mycket om hon har kul med nån annan, försök  att INTE bry dig.


   
SvaraCitera

fråga henne och säg att du gillar henne


   
SvaraCitera