Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk på min bästavän som alltid får killarna


Ämnesstartare

Min bästavän är en väldigt flörtig och framåtriktad person som lätt får killar. Jag är otrolig blyg,tillbakadragen, och aldrig haft en pojkvän.Hon har en pojkvän men det känns som varenda gång ja försöker börjar tala med någon kille så kommer hon och börjar också tala med honom. Och då så faller alltid killen för henne även om hon har en kille. Hon vill att jag ska skaffa en kille för hon har försökt skaffa en åt mig. Men jag vill inte ta någon som hon har hållit på med för det känns som om dom fortfarande har känslor för henne och så. Jag blir ibland lite störd på henne då det är alltid hon dom faller för men det är ju inte hennes fel. 


   
Citera
Haien

Prata med henne om det


   
SvaraCitera

Försök släppa det hela ”introverta” och testa helt enkelt att prata mer med killarna. Tror inte att de har något emot att en tjej visar uppmärksamhet mot de. Ifall din kompis kommer i vägen - prata med henne. Eller i värsta fall går du utan henne när du försöker skaffa kille


   
SvaraCitera

Jao låter lite konstigt att hon känner att hon ska behöva prata med alla killarSkeptisk


   
SvaraCitera

De där killarna har förmodligen redan glömt din kompis. Visst händer det att vi killar får känslor för tjejer men ofta glömmer vi tjejer om vi slutar snacka med dem. Om du är introvert (jag är likadan) får du nog träna på att vara social. Alla har sina saker man jobbar på.


   
SvaraCitera