Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk på min syrra?


Ämnesstartare

isola:

Alla känner nog mer eller mindre så för sitt syskon ibland..

hehe ... jaja -.- men älskar skitungen ändå


   
SvaraCitera

Det låter som om ni tävlar, min lillasyster och jag har många gånger hamnat i den situationen. Men gör något i hemlighet så att hon inte vet vad det är och inte tar efter liksom.. om det är ett småsyskon, vilket det verkar vara, så tar hon nog efter bara för att hon ser upp till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Det låter som om ni tävlar, min lillasyster och jag har många gånger hamnat i den situationen. Men gör något i hemlighet så att hon inte vet vad det är och inte tar efter liksom.. om det är ett småsyskon, vilket det verkar vara, så tar hon nog efter bara för att hon ser upp till dig.

åh va bra att ng annan också upplevt detta 🙂


   
SvaraCitera

invisible:

åh va bra att ng annan också upplevt detta 🙂

Under den värsta perioden så knulla hon alla killar jag var kär i =( det var rätt så frustrerande när hon inte var kär i någon av dem, hon tog bara chansen att få till det, typ [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Under den värsta perioden så knulla hon alla killar jag var kär i =( det var rätt så frustrerande när hon inte var kär i någon av dem, hon tog bara chansen att få till det, typ [cry]

uh va jobbigt... men jag lura min syrra att jag är lebb så vi får se hahah xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

hehe ... jaja -.- men älskar skitungen ändå

Självklart[smile]


   
SvaraCitera

invisible:

men jag lura min syrra att jag är lebb så vi får se hahah

Haha, det skulle jag inte kunna göra, min syster är bi.. Men jag behöver inte vara orolig längre, jag har en underbar pojkvän nu som jag firade ett halvår med igår ^^ och vi ska äntligen flytta ihop på lördag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Haha, det skulle jag inte kunna göra, min syster är bi.. Men jag behöver inte vara orolig längre, jag har en underbar pojkvän nu som jag firade ett halvår med igår ^^ och vi ska äntligen flytta ihop på lördag [love]

aww ^^ grattis... önskar jag hadde en undrbar kille -.- min kille e så... ego XD


   
SvaraCitera

invisible:

min kille e så... ego

Aww.. det är tufft när det är så [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Aww.. det är tufft när det är så [n]

Jao, men jag har blivit fäst vid honom å han vid mig... han har haft de tufft


   
SvaraCitera

invisible:

men jag har blivit fäst vid honom å han vid mig

Ja, så länge ni båda tycker om varandra och du inte far illa av det så är det bra ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Ja, så länge ni båda tycker om varandra och du inte far illa av det så är det bra ^^

japp


   
SvaraCitera

Gah, jag är avundsjuk på min syrra jag också!

Igår gick hon och piercade tungan, något som jag funderat på jättelänge och nu känns det som om jag inte kan göra det för att hon gjort det! [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Igår gick hon och piercade tungan, något som jag funderat på jättelänge och nu känns det som om jag inte kan göra det för att hon gjort det! [censur]

åhhh jag hade blivit skitbesviken 😛 men pierca dig på ett annat sätt då finns olika sort tungpiercings? eller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

Några tips på hur jag kan få en hobby?

Pojkvän.


   
SvaraCitera