Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuk pojkvän!


Ämnesstartare

Jag har träffat min drömprins. Vi pratar om att flytta ihop, förlova oss och allt sådant. Det känns helt perfekt!

Men tyvärr är han lite svartsjuk. Han är inte svartsjuk på min relation till mitt ex som jag var tillsammans med i 1½år, utan på en kille jag hade sex med en gång och inte har kontakt med längre. Träffade den killen utomlands och så fort den resan eller liknande kommer på tal blir han ledsen, instängd och reserverad. Säger att han får en så konstig känsla i kroppen och att det är jättejobbigt!

Jag vet inte hur jag ska underlätta saker och ting för honom. Pratar inte ens med den där killen längre 🙁
Gör allt för att det inte ska komma upp något som kan kopplas ihop med den killen, men tyvärr händer ju det ibland.

Bara för att klargöra, den där killen betyder ingenting för mig. Älskar min pojkvän och vill att allt ska vara bra.

Vad ska jag göra? Hjälp!


   
Citera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Vad ska jag göra?

Säga åt din kille att han inte skall vara så jävla löjlig.

Är du bög, eller förväxlar jag dej med någon?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

eller förväxlar jag dej med någon?[confused]

Tanken slog mig med. Även om jag inte tänkt lägga fram det på samma smidiga sätt som dig! [rolleyes]

Men nej, du förväxlar honom inte med någon. I tidigare trådar undrar han om han är pojkvänsmaterial. Med det i beräkningarna, well, judge yourself.

För övrigt håller jag med om grundbudskapet i...

kebu12:

Säga åt din kille att han inte skall vara så jävla löjlig.

Fast kanske säga det på ett finare sätt... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Men nej, du förväxlar honom inte med någon. I tidigare trådar undrar han om han är pojkvänsmaterial. Med det i beräkningarna, well, judge yourself.

hur tänker du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Säga åt din kille att han inte skall vara så jävla löjlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tanken slog mig med. Även om jag inte tänkt lägga fram det på samma smidiga sätt som dig!

Äsch, menar inget illa.

Tobbish:

Men nej, du förväxlar honom inte med någon. I tidigare trådar undrar han om han är pojkvänsmaterial. Med det i beräkningarna, well, judge yourself.

Okej, han verkar vara rätt gay då[smile]

Tobbish:

Fast kanske säga det på ett finare sätt...

Haha, jag som tyckte det var bra[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

hur tänker du då?

Jag tänkte som så att jag trodde att herr Kebu tänkte på samma person som jag, inte för att det har något med trådens ämne att göra eller så. Men när han undrade så ville jag flika in vad jag tänkte bara.

kebu12:

Äsch, menar inget illa.

Nej, såklart inte! Det var fint!

kebu12:

Haha, jag som tyckte det var bra[sad]

Ja, det var det väl på sätt och vis! It got the job done, didn't it? [smile]


   
SvaraCitera
Issen

Jag förstår honom, jag tycker inte heller om att höra om andra.

Förövrigt så håller jag med Nick Hornby som han skriver i High Fidelity, att just sex är det som gör att man mår riktigt sämst... skitsamma om den tidigare va bättre på att laga mat, städa, dansa eller whatever, men om han är bättre på att ligga eller att ens höra om det är hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Men när han undrade så ville jag flika in vad jag tänkte bara.

menade mest att även heterosexuella killar kan väl undra om dom är pojkvänsmaterial [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Vad ska jag göra? Hjälp!

Jag har varit och tror att jag är precis likadan fortfarande.

Det finns en enkel sak att göra. Prata helt enkelt INTE om gamla partners/sexpartners. Hur mycket han än frågar som ge honom inte svar.

Du kan alltid lägga till hur mycket du vill vara med just honom och ingen annan spelar någon roll. Det brukar ge goda resultat.


   
SvaraCitera

säg typ att alla har väl haft relationer/sexpartners tidigare,alla har en historia. det måste väl han också ha ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde inte att du var homo:S

Dold text: äre wbc som är den andra killen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

Dold text:

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Näfyfan va elakt XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Näfyfan va elakt XD

äsch han hade inte lipat ifall det varit sant[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

äsch han hade inte lipat ifall det varit sant

Kanske inte [wink][crazy]


   
SvaraCitera