Aviseringar
Rensa alla

svartsjuka


Ämnesstartare

kan nagon pa fullt allvar beratta for mig hur jag ska bli av med min enorma svartsjuka mot min pojkvan.jag har blivit sjukt paranoid och maste kolla hans myspace och lasa hans sms hela tiden.och jag har fatt for mig att han har kanslor for en tjej i sin klass.jag har kommit pa att jag tror hon precis har flyttat till denna stad och han ska ha inflyttnigsfest pa torsdag och min pojkvan har inte sagt detta till mig.han berattar allting for mig och eftrsom han inte sagt detta betyder inte det nagonting? i alla fall kan nagon komma pa nagot vis for mig att dra mig ur denna skit och sluta vara obssesed med min pojkvan.for det gor mig galen att tanka pa honom 24/7 nar han inte gor det.kan inte fokusera pa mitt eget liv och skola.jag ar sjuk i huvudet tror jag.


   
Citera

Du kan få låna en pistol hehe. [tard]


   
SvaraCitera

Skaffa dig en hobby kanske [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag dansar och spelar fiol, jag jobbar gar i skolan.har ingen tid for mig sjalv, men att tanka pa honom ar det tydligen inga problem med.

Ending Jon:

Skaffa dig en hobby kanske


   
SvaraCitera

muttis:

dansar och spelar fiol

Skaffa dig någon rolig hobby då [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Skaffa dig någon rolig hobby då

om jag tycker det ar kul ar jag ganska saker pa att de tva grejerna racker.men okej fint att du pallar bry dig nog att skriva ner det.


   
SvaraCitera

muttis:

om jag tycker det ar kul ar jag ganska saker pa att de tva grejerna racker.men okej fint att du pallar bry dig nog att skriva ner det.

Men skaffa en hund då [smile]


   
SvaraCitera

Ja, tycker det är ok att vara svartsjuk med någon man gillar. Eller kanske inte för mycket. [shake]

Kommer aldrig funka i förhållande med någon tjej som inte tål att jag är svartsjuk, finns inte mkt o göra åt det vad jag vet.
Berätta vad man känner o tänker om det lite möjligtvis...


   
SvaraCitera

Jag hade ärligt talat blivit smickrad om någon var så svartsjuk över mig.

Men prata med honom. Har du tur kanske han blir smickrad, men i vilket fall borde han iaf inte bli arg. Enda sättet att bli av med det är genom att prata med han tror jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men skaffa en hund då

jag har tankt det faktiskt, men gar inte i min lagenhet.lite sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psykohistorik:

Men prata med honom. Har du tur kanske han blir smickrad, men i vilket fall borde han iaf inte bli arg. Enda sättet att bli av med det är genom att prata med han tror jag..

grejen ar att jag inte tror att det kommer funka om jag berattar for honom for han kommer sakert anvande det mot mig som jag gjorde mot mitt ex.jag har sagt till honom att jag inte uppskattar att han super ner sig utan mig eftersom han beter som en javla skitstovel mot mig.

jag var inte sahar innan, forran han berattade for mig att han nar jag var pa semester var pa fest och kladde av sig och en tjej(i underklader) och de dansade. senast var han pa skolfest och en tjej flortade med honom och borjade ta pa honom, och inte en enda gang beratta han att han hade en tjej.sen dess har jag blivit sa javla sur pa honom och jag litar inte alls pa honom.och den javla festen pa torsdag gor mig galen.jag har sagt till honom att visar han sadan dissrespekt mot mig igen ska jag lamna honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och grejen ar att han inte alls visar nagon svarsjuka(bara vid extrema tillfallen) och detta gor mig ocksa orolig.och sa har han blivit valdigt karlesfull pa sista tiden, och jag sager vad har du gjort och han bara, vadda.

ursakta mitt babel men jag maste snacka med nagon.nu.


   
SvaraCitera

muttis:

jag har tankt det faktiskt, men gar inte i min lagenhet.lite sorgligt.

Okej, min din pojkvän kanske blir ledsen och känner sig ofri. Det hände i alla fall med min systers pojkvän, så han gjorde slut [zzz]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

min

*men hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, min din pojkvän kanske blir ledsen och känner sig ofri. Det hände i alla fall med min systers pojkvän, så han gjorde slut

grejen ar att jag aldig sagt det till honom, jag vet att min svarsjuka ar for mycket.hade aldrig berattat detta for honom.han har ingen aning om det.


   
SvaraCitera