Aviseringar
Rensa alla

svartsjuka


muttis:

grejen ar att jag aldig sagt det till honom, jag vet att min svarsjuka ar for mycket.hade aldrig berattat detta for honom.han har ingen aning om det.

I så fall får du väl lära dig leva med den. Viktigast är ju att den inte går ut över någon annan [no-no] (Brukar inte borderline-människor vara mycket så förresten? [confused])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

I så fall får du väl lära dig leva med den. Viktigast är ju att den inte går ut över någon annan (Brukar inte borderline-människor vara mycket så förresten? )

som jag? jag har funderat pa att min hjarna nog inte ar helt ratt.ska till en doktor i december.men till dess kan jag inte leva med detta, har funderat pa att lamna honom, men da hade jag blivit annu olyckligare.sa nagon ide om hur jag ska bli av med mina kanslor?


   
SvaraCitera

muttis:

som jag? jag har funderat pa att min hjarna nog inte ar helt ratt.ska till en doktor i december.

De brukar ju ha svårt med hälsosamma relationer. Och det du beskriver låter ju inte speciellt bra [confused]

muttis:

ar funderat pa att lamna honom, men da hade jag blivit annu olyckligare.sa nagon ide om hur jag ska bli av med mina kanslor?

Prata med honom om det. Så att han förstår hur du känner. Kan nog vara svårt att bli av med så starka känslor bara så där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

De brukar ju ha svårt med hälsosamma relationer. Och det du beskriver låter ju inte speciellt bra

jag vet inte hur proffesionel du ar i detta omrade.men jag undrar om du har nan aning om vem jag ska prata med for att se om det ar nagot fel pa mig.min mamma sager jag behover anti depp men jag ar inte deprimerad.bor i holland och har funderat manga ganger pa att ga till en lakare eller psykolog eller vem det nu ar man ska ga till for att se om ens hjarna behover hjalp.


   
SvaraCitera

muttis:

jag vet inte hur proffesionel du ar i detta omrade.men jag undrar om du har nan aning om vem jag ska prata med for att se om det ar nagot fel pa mig.

Psykolog [y]

muttis:

min mamma sager jag behover anti depp men jag ar inte deprimerad.

Men behöver inte nödvändigtvis vara deprimerad för att äta det. Man kan äta det för att lindra ångest, till exempel.


   
SvaraCitera

Man [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Man

haha det ar okej jag fattar vad du menar! jag ska kolla upp det imorgon.tror det kostar en javla massa har dock.


   
SvaraCitera

muttis:

haha det ar okej jag fattar vad du menar! jag ska kolla upp det imorgon.tror det kostar en javla massa har dock.

Hehe okej. Men lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig i lite av det du skriver..


   
SvaraCitera
time
 time

muttis:

eftrsom han inte sagt detta betyder inte det nagonting?

Det har inte slagit dig att han kanske tycker att du är jävligt jobbig som håller på sådär? Liksom, shape up, annars förlorar du honom förmodligen. Hade min flickvän/pojkvän whatever hållit på sådär hade jag nog sett mig om efter andra mer vettiga typer. Fast svartsjuka är pain in the ass, verkligen. Men som sagt: shape up!

Obs: detta inlägg var faktiskt seriöst.


   
SvaraCitera
time
 time

muttis:

sen dess har jag blivit sa javla sur pa honom och jag litar inte alls pa honom.och den javla festen pa torsdag gor mig galen

Jaha oj nu ser jag din point. Det kanske är du som ska överväga dumpning. [zzz]


   
SvaraCitera

Skaffa en pojkvän till


   
SvaraCitera

muttis:

betyder inte det nagonting?

tro mig, när en kille är otrogen betyder det inget för dem, när det är en brud som är otrogen är dom slampor


   
SvaraCitera

jag gjorde samma sak mot/till min förra kille.
om du tänker på honom 24/7
och han inte gör det på dig
så hitta på nåt annat istället.
sluta tänk på honom och gör nåt annat.
sen mår du bättre när du träffar honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Obs: detta inlägg var faktiskt seriöst.

om du hade last andra grejer vet du att han inte har nan aning om min svartsjuka, formodligen tror han att jag inte ar svarsjuk overhuvudtaget. har aldrig namn eller visat denna del av mig for honom.jag ar smart nog att fatta att det ar en pain in the ass. jag sager till honom bejbi gor vad du vil och vad som kanns ratt i ogonblicket, men vet bara var mina granser gar.ar du otrogen lamnar jag dig. och det anser jag vara normalt betende.


   
SvaraCitera