Aviseringar
Rensa alla

Svartsjuka & bråk med min kille.


Loeiva
Ämnesstartare

Hej!
Jag och min kille har varit tillsammans i snart 4 månader. Man kan tro att vi har det perfekt men grejen är att vi är svartsjuka & bråkar jämt.
Han är alltid svartsjuk. Han blir svartsjuk så fort jag säger hej eller kramar en av mina killkompisar. Ända sen jag var liten och gick på dagis har jag alltid hängt med killar. har knappast haft några tjejkompisar. Jag trivs väldigt bra med killar och har grymt många killkompisar. Men min kille är grymt svartsjuk. vilket jag tycker är enormt jobbigt.
Och sedan bråkar vi varje dag.. och då menar jag varje dag. Han blir sur och förbannad över minsta lilla. Han blir arg över att jag vill vara med kompisar, han blir arg över att jag vill åka hem ist för att åka till honom. vad ska jag göra? det är alldeles för jobbigt. Och jag har tillräckligt jobbigt med min familj. samt att mina hormoner/känslor flyger runt hela tiden. Snälla.. Hjälp mig.. jag vill inte förlora honom, jag älskar han för mycket. 


   
Citera

Han är väl osäker på sig själv och rädd att förlora dig. Har han inget eget liv? Säg att han måste acceptera dig och skaffa ett eget liv!!


   
SvaraCitera

Fly din väg. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Låter som ett knarkförhållande där någon är beroende av den andra på ett ohälsosamt vis. Jag hade lämnat. 


   
SvaraCitera
reben

säg åt hnm söka hjälp


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Loeiva: Snälla.. Hjälp mig..

Han borde prata med någon professionell om alla dessa svartsjuketankar. Jag vet ingen som vill vara svartsjuk. Troligen så mår han minst lika dåligt av detta. Det är i huvudsak hans problem och därmed han som behöver söka hjälpen. Men tyvärr så drabbas ju du av det och visa gärna att du stöttar honom om han väljer att söka just hjälp för detta. Det vore tyvärr naivt att säga att det "går över". 


   
SvaraCitera

ni kanske borde gå åt varsitt håll om ni bara bråkar.


   
SvaraCitera