Aviseringar
Rensa alla

svartsjuka och krogen


Ämnesstartare

Hej! har nu varit tillsammans med min flickvän i 4 månader hittils har allt funkat prima och man ska verkligen inte klaga.
Nu kommer jag till saken vi har verkligen bara visat dem bästa sidorna vi har inte varit på krogen med vänner för att undvika svartsjuka eller oro. Nu till saken så litar jag på min flickvän däremot litar jag inte på hennes bästa vän som släpar med henne med massa killar, har sett det in action : ) på blandannat krogen/kryssning. vännen i sig vågar inte ta kontakt med killar utan min flickvän. Så idag ska dom 2 på studentskiva och jag mår hur dåligt som helst och är galet orolig över det dära. vad ska jag göra ? någon som har lite funderingar på detta? tack i förhand!


   
Citera

Slappna av. Du sa att du litade på det, då kan hon antagligen säga nej också.


   
SvaraCitera

bara för att hennes kompis släpar med henne till killar betyder det ju inte att din flickvän kommer göra något med dom [smile]


   
SvaraCitera

om du litar på henne så ska det ju inte vara något problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är ganska blyg av sig eller kanske lite för snäll är flera gånger jag fått gå dit då hon vinkat dit mig och bett dem sluta. sen är saken den att hennes polare skulle lätt aldrig säga något till mig ifall hon var otrogen det är sånna tankar som gör mig helt galen. Hennes polare tror typ att hon kan hålla på som om hon var singel liksom. och så är jag grymt orolig över att bli bedragen men inte få veta det. hellre sanningen en att gå runt lycklig bedragen. men det kanske bara är jag som tycker så.


   
SvaraCitera

gregR:

Hennes polare tror typ att hon kan hålla på som om hon var singel liksom. och så är jag grymt orolig över att bli bedragen men inte få veta det. hellre sanningen en att gå runt lycklig bedragen. men det kanske bara är jag som tycker så.

Hennes polare, hennes polare, hennes polare. Vad är det för mes du har skaffat som låter sig bli våldtagen och sedan skyller på sina vänner.
Det är hennes fel om hon är otrogen och du litade på att hon skulle vara dig trogen så förhoppningsvis lider hon inte av något handikapp och faktiskt kan hålla det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joo det är ju säkert mina tankar som spökar, vilket kan vara min svartsjuka vet inte direkt hur jag ska jobba med den. En annan sak är ju att hon var otrogen med sitt ex med mig och blev tillsammans med mig : ) det är väl det som knager i mig.


   
SvaraCitera

gregR:

)

Vet hennes kompis om att du och hon är ihop?


   
SvaraCitera

gregR:

En annan sak är ju att hon var otrogen med sitt ex med mig och blev tillsammans med mig

Ah. Jag frågade mitt ex "Kommer du att göra samma sak mot mig?" "Nej" svarade han då "Jag älskar dig".

...Eh, precis.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

En gång,Alla gånger..


   
SvaraCitera

gregR:

tack i förhand!

Harpya:

Slappna av. Du sa att du litade på det, då kan hon antagligen säga nej också.


   
SvaraCitera