Aviseringar
Rensa alla

Svenne boken


Ämnesstartare

Hej

Kan någon vara snäll och skriva en sammanfattning om Svennes uppväxt, om ni har läst boken förstås

Eftersom jag ska lämna in en uppgift till min lärare imorgon och det påverkar betyget rätt starkt sa hon

Tack!


   
Citera

EnesiDuliAlea: Hej

Kan någon vara snäll och skriva en sammanfattning om Svennes uppväxt, om ni har läst boken förstås

Eftersom jag ska lämna in en uppgift till min lärare imorgon och det påverkar betyget rätt starkt sa hon

Tack!

Nej, skyll dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leta efter recensioner osv på nätet och skriv om med egna ord...

Fungerade att göra så ändå upp till SvB/SvC åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Nej, skyll dig själv.

Vem fan har bett dig skriva?


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea: Vem fan har bett dig skriva?

Det är ett öppet forum. Posta inte i en tråd om du inte vill ha svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Det är ett öppet forum. Posta inte i en tråd om du inte vill ha svar.

Idiotiska svar vill jag inte ha, så dra


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea: Idiotiska svar vill jag inte ha, så dra

Är jag en idiot för att jag inte vill hjälpa dig med en uppgift som du själv har glömt att göra? Den var ny!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monokromt:

Är jag en idiot för att jag inte vill hjälpa dig med en uppgift som du själv har glömt att göra? Den var ny!

Du hade inte behövt skriva alls så sluta spela dum, varför skrev du då?


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea: Du hade inte behövt skriva alls så sluta spela dum, varför skrev du då?

Jag skrev mest för att få säga "skyll dig själv".


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Monokromt:

Jag skrev mest för att få säga "skyll dig själv".

Hjärta


   
SvaraCitera
Etanol

Har läst boken, kass. Författaren kom till skolan och var väldigt politisk, SD var t.ex. farliga nazister i princip. Ogillade han starkt, och likaså hans bok. Gjorde en sammanfattning, dock på papper så har ej kvar den.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

På min tid gjorde man sina läxor själv. Fanns inga jävla forum eller SÖKNINGSMOTORER som kunde hjälpa en där inte. Lite sjukt egentligen, hur snabbt allt går att ta reda på nu.. Är lite glad att jag ändå växte upp under en tid då det fanns en anledning att veta hur man slog i ett uppslagsverk och visste beteckningarna i biblioteket. Fast det är ju värdelös kunskap nu. Aldrig kan man göra en hederlig tipspromenad med fruktkorg som första pris igen. Allt går åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
På min tid gjorde man sina läxor själv. Fanns inga jävla forum eller SÖKNINGSMOTORER som kunde hjälpa en där inte. Lite sjukt egentligen, hur snabbt allt går att ta reda på nu.. Är lite glad att jag ändå växte upp under en tid då det fanns en anledning att veta hur man slog i ett uppslagsverk och visste beteckningarna i biblioteket. Fast det är ju värdelös kunskap nu. Aldrig kan man göra en hederlig tipspromenad med fruktkorg som första pris igen. Allt går åt helvete.

Alltså jag hade kunnat klara av o göra min läxa det var bara det att jag hade glömt bort det och jag var ganska trött. Sista dagen till o lämna in uppgiften var dagen efter så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den boken är jävligt bra har jag för mig och definitivt något man borde kunna läsa ut själv på en kväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnesiDuliAlea: Alltså jag hade kunnat klara av o göra min läxa det var bara det att jag hade glömt bort det och jag var ganska trött. Sista dagen till o lämna in uppgiften var dagen efter så...

Ditt betyg är inte ett mått på hur du skött dig eller hur mycket du förtjänar att komma någon vart. Ditt betyg skall återspegla de kunskaper som du uppvisat inför din lärare. Om du glömmer en uppgift så skall de återspeglas i betyget, oavsätt anledningen. En arbetsgivare bryr sig inte om varför du kan det du kan, bara ATT du kan.


   
SvaraCitera