Aviseringar
Rensa alla

svensk asos-ish sida?


Ämnesstartare

älskar verkligen kläderna som finns på asos, men är för lat för att vänta i 6-12 arbetsdagar. så finns det någon svensk sida med typ samma sorts kläder?

alla svenska jag hittar är antingen jätteinriktade mot bara tjejer, eller bara typ hiphopigt "streetwear" [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Är också intresserad av att veta detta. De flesta sidor har fyrahundrafjorton sektioner med tjejkläder, och i bästa fall en liten sektion med fula killkläder. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handla från bättre ställen :c har dock köpt ett par skor från asos


   
SvaraCitera
Åtta

Kan förresten rekommendera Heppo när det gäller skor. De har ett ganska stort utbud, sjyssta villkor och tar även in större storlekar.


   
SvaraCitera
Åtta

MEGABUMP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär nu hade era kläder anlänt från Asos om ni orkat beställa

Image


   
SvaraCitera

Äh, är ju lätt värt å vänta när man beställer. Tar ofta bara 5 dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ungefär nu hade era kläder anlänt från Asos om ni orkat beställa

har faktiskt beställt och de sa att det skulle komma senast idag, men kom inget med posten uhuhuhuhuh[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har faktiskt beställt och de sa att det skulle komma senast idag, men kom inget med posten uhuhuhuhuh[sad]

beställde du den 4e? [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Ungefär nu hade era kläder anlänt från Asos om ni orkat beställa

Problemet är att de har ett halvkasst utbud för män. Vill ha fler alternativ. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Problemet är att de har ett halvkasst utbud för män. Vill ha fler alternativ. [sad]

[sad] vad vill du ha för kläder då?
kan förstå att det inte finns så stort utbud där ni bor!


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

vad vill du ha för kläder då?

Just nu söker jag efter en fin ullkappa.

Vill ha kragen på ​​den, ärmarna från ​​denna, och knäppningen från ​​denna. Jag lutar lite åt den första, men den finns bara i brun. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vill ha kragen på ​​den, ärmarna från ​​denna, och knäppningen från ​​denna. Jag lutar lite åt den första, men den finns bara i brun. [cute]

But wool? [sad]

Kanske går att färga den [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

beställde du den 4e?

neh söndags typ[crazy]


   
SvaraCitera