Aviseringar
Rensa alla

Svensk minecraft server, tips.


Ämnesstartare

Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar

Vi är en stor Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar
Vi har allt och lite till att erbjuda kolla gärna in oss och gör en Whitelist ansökan joina oss redan idag Välkommen.

Forumet:
www.northland-gaming.com

Trailer:

ÄNDRAT 2012-02-27 21:22
Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar

Vi är en stor Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar
Vi har allt och lite till att erbjuda kolla gärna in oss och gör en Whitelist ansökan joina oss redan idag Välkommen.

Forumet:
http://www.northland-gaming.com

Trailer:

ÄNDRAT 2012-02-27 21:23


   
Citera
Ämnesstartare

hmm, försökte fixa lite i inlägget efter ja hade postat det.

men de vart dubbelt och ja kan inte ta bort det?
kan inte nån snäll mod fixa det?

skulle uppskattas..


   
SvaraCitera

förstår inte hur folk kan uppskatta det där skitspelet.. Tillbaks på tidigt 90-tal i grafik-väg liksom.. Grafiken är givetvis inte allt o.s.v. Men det där är fan illa, riktigt jävla illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

förstår inte hur folk kan uppskatta det där skitspelet.. Tillbaks på tidigt 90-tal i grafik-väg liksom.. Grafiken är givetvis inte allt o.s.v. Men det där är fan illa, riktigt jävla illa!

om du frågar mig så är minecraft de mest värdaste spelet man kan lägga pengarna på.

de trodde jag inte när jag köpte det. då jag är en sån här impuls köpare av spel, hehe


   
SvaraCitera

Har nyss gjort en ansökan 😀 Ser ut att va en riktigt bra server. Älskar draken[love]


   
SvaraCitera

bonnis1992:

Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar Vi är en stor Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar Vi har allt och lite till att erbjuda kolla gärna in oss och gör en Whitelist ansökan joina oss redan idag Välkommen.Forumet:www.northland-gaming.comTrailer: &feature=player_embeddedSvensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar Vi är en stor Svensk Minecraft Server med över 3500+ Medlemmar Vi har allt och lite till att erbjuda kolla gärna in oss och gör en Whitelist ansökan joina oss redan idag Välkommen.Forumet:Trailer: &feature=player_embedded

Jag kommer inte till ett forum när jag klickar på länken.


   
SvaraCitera