Aviseringar
Rensa alla

Svensk musik SUGER!


Ämnesstartare

Svensk musik är i sin allmänhet extremt dålig, men något jag inte tål är rap! Looptroop, Kapten röd, Timbukti, petter är oerhört dåliga och får Sverige att framstå som ett land som representerar idioti, men en rappare som jag faktiskt gillar slår alla dessa rappare med hästlängder!!!!! Folk som lyssnar på rap är säkerligen idioter som lever ett ostabilt liv som knarkare. Men denna låten är riktigt bra, håller ni inte med?


   
Citera
Ämnesstartare

arraf91:

Folk som lyssnar på rap är säkerligen idioter som lever ett ostabilt liv som knarkare.

lol där fick du allt till det

vill inte höra din jävla bajslåt


   
SvaraCitera

Tänker inte klicka på länken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sug. Min. Kuk. [tired]

Looptroop, dåliga. Nej. Nejnejnej!

Du kan vara dålig.

Försvinn med din dåliga smak och kom inte tillbaks!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är ett tydligt tecken på ett dåligt troll

följer alla de klassiska mönstren

provokativa påståenden om att folk suger, självmotsägelser osv
efterblivna troll är efterblivna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni är inte kloka, det är den enda vettiga rap låten och jag tycker personligen Looptroop suger. Men du behöver inte klicka på länken du har ingen aning om vad riktigt musik är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror ju på vilka genrer vi snackar. metallscenen är vi enormt framstående i imho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"riktig" nåja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All rap är värdelös. Grejen är bara att svenska rappare kan ta steget förbi det [wink]


   
SvaraCitera

lyssna inte på svensk musik då


   
SvaraCitera

imavole:

bättre

fy fan![bigsmile]


   
SvaraCitera

arraf91:

Svensk musik är i sin allmänhet extremt dålig

gilla-knapp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du glömmer skriva i "tycker jag" efter dina meningar, Bara för att du inte gillar svensk musik blir det inte automatiskt dåligt. Alla har rätt till sin musik smak, gillar man det inte, då lyssnar man helt enkelt inte på det. Att sitta & klaga på svensk musik på ett forum är rätt meninglöst "tycker jag" 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svensk hiphop är inte så dålig faktiskt


   
SvaraCitera