Aviseringar
Rensa alla

Svensk TV suger


Ämnesstartare

hatar all den här jävla TV bullshiten i Sverige. hur svårt kan det vara att låta sitt folk få se på TV? för att nu se på hela EM var jag tvungen att köpa en helt ny jävla fittbox med den jävla skitkanalen TV 4 Sport extra så jag inte missar 4!!!!!!! jävla matcher ur EM

hatar svensk television. vi är fan efterblivna. tror att U-länderna har större tillgång att få se på sport än vi har. jag äger fan 700 olika boxar så jag kan få se på det jag vill se

damp


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mycket gnäll och lite konstruktivt tänkande. Hur tycker du att man ska behandla problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara wt ser på sport


   
SvaraCitera

Kollar inte på svensk tv längre dom gör bara bort sig genom att finnas, jävla idioter med deras jävla tunga englands/svenska när dom inte ens kan snacka ordentlig engelska när det väl är dax[mad]


   
SvaraCitera
Simi
 Simi

Är väl exakt lika illa i hela världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eminem är gay.


   
SvaraCitera
KSENIA

HEPP KAN MAN INTE SE PÅ INTERNET[sad]


   
SvaraCitera
KSENIA

INTERFETT HEHE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byråkratjäveln:

Mycket gnäll och lite konstruktivt tänkande. Hur tycker du att man ska behandla problemet?

men asså den nya TV 4 sport extra kanalen är totalt onödig. serie a, europa league och den spanska cupen passade in alldeles utmärkt på tv 4 sport. men vill de då lägga in en ny kanal och ha Hd där och skit så är det ju lugnt men de kan fan inte betala för det. sedan låste de in europa league finalen och den spanska cupfinalen så att ingen och jag menar ingen i sverige kunde följa detta på tv. nu låser de även in 4 matcher från EM

och du kan inte mena att jag gnäller. det här är ett jätteproblem som alla klagar över

de gör sån här skit hela tiden

och de kan lösa problemet enkelt genom att ge alla kanalen gratis eller avskaffa den och låta det vara som det var

Simi:

Är väl exakt lika illa i hela världen?

tveksamt

Leijonsparf:

eminem är gay.

din mamma är gay

KSENIA:

HEPP KAN MAN INTE SE PÅ INTERNET

nej

min TV är större, skönare att ligga i soffan än att sitta vid en jävla datastol, min TV har HD, vill kanske kolla tillsammans med folk vilket är onmöjligt vid datorn och sedan är min data seg


   
SvaraCitera

Du har ingen polare som redan fallit bet på det där då? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de ska väl utreda kring tvsport och om sådant som är av nationellt intresse ska vara gratis iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Du har ingen polare som redan fallit bet på det där då?

du??

dazed:

de ska väl utreda kring tvsport och om sådant som är av nationellt intresse ska vara gratis iaf

läste det. måste det ju vara!!

jag köpte fan kanalen nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

min TV är större, skönare att ligga i soffan än att sitta vid en jävla datastol, min TV har HD, vill kanske kolla tillsammans med folk vilket är onmöjligt vid datorn och sedan är min data seg

Går ju lätt att koppla datorn till tvn, men jag förstår dig. Fast tror inte Svensk tv är sämre än någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja
men jag menar ba utbudet


   
SvaraCitera

patrick bateman:

du??

Hahahah inte för att jag inte skulle uppskatta lite annat sällskap än bara min katt och mig själv.
Jag har tyrvärr inte kraven för att vi ska kunna vara vänner.
Jag har ingen TV alltså.


   
SvaraCitera