Aviseringar
Rensa alla

Svenska B-kändisar, tjänat mest $$$$$, och kan ingenting ?


Caisa_15:

haha, ja, har läst lite i hennes blogg, hon kan faktiskt INGENTING[bigsmile] och lever på det ändå..

hon är bra på att vara 14 och fjortis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Hon har försökt involvera sig i politik och varit med i många debatter. Och om man ser förbi hennes yttre samt det hon gjorde för flera år sedan berusad i ett hus så är hon en förebild för alla de kvinnorna som inte vågar leva sina liv.

oki, du vet mer än jag om henne...


   
SvaraCitera

ja ska bli en infödd svensk C-kändis[cool]


   
SvaraCitera

Caisa_15:

oki, du vet mer än jag om henne...

[cool] Yeah, så gå inte och dissa henne nå' mer.


   
SvaraCitera

politiker är bra på det där


   
SvaraCitera

Caisa_15:

råkade se det

mmm "just det" [wink]

OnT:
Han Färjan-Håkan. Antagligen har han en bartenderutbildning, men hans kändisskap är väl snarare pga hans speciella sätt att vara på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hon är bra på att vara 14 och fjortis

finns det nån kurs man kan gå för attlära sig provocera, jag skulle nog sedan kunna regga mig som fjortis nånstans och börja med sånt? [badgrin] bättre än att sälja använda trosor iaf

kom på en annan B-kändis som knappt kan nånting egentligen, markoolio. sjunga, nej. skriva bra låtar, nej. ok, flamsa sig kan han.


   
SvaraCitera

Caisa_15:

finns det nån kurs man kan gå för attlära sig provocera, jag skulle nog sedan kunna regga mig som fjortis nånstans och börja med sånt?

skriv bara massa saker som att du hatar invandrare och typ "jäääävlar vad full jag var igår är fett bakis idag IGEN" varje dag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skriv bara massa saker som att du hatar invandrare och typ "jäääävlar vad full jag var igår är fett bakis idag IGEN" varje dag

har insett att jagnog inte passar som "provocerare" [cry]


   
SvaraCitera

Caisa_15:

har insett att jagnog inte passar som "provocerare" [cry]

är nog inte så många som gör [smile]


   
SvaraCitera

sluta klaga på alla fina och kärleksfulla människor[sad]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Per Gessle, snor lite Chuck Berryriff osv å lägger på div sommarrelaterade nödrim.


   
SvaraCitera

Maxwinner:

ow

avataren - [love]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

a

[love]


   
SvaraCitera

Maxwinner:

[love]

Och du har ändå en jävligt bra normalstandard på dem så det är liksom extra bra osv


   
SvaraCitera