Aviseringar
Rensa alla

Svenska eller utländska killar snyggast?


Ämnesstartare

om man är mörkhyad men svensk medborgare då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

om man är mörkhyad men svensk medborgare då

Mena ju utländskt utseende..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

känns lite konstigt att dela upp det så här. tror inte riktigt man kan göra det.

Joho! [wink]

Jag tycker kanske 1 av 100 svenskar är snygga, men 50 av 100 utländska av nån anledning haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

bryr mig inte så mycket. inga negrer bara.

dårå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Jag tycker kanske 1 av 100 svenskar är snygga, men 50 av 100 utländska av nån anledning haha.

Du tror inte att det kan ha att göra med att "svenskar" kontra "resten av världen" är en ganska orättvis jämförelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen om man ska vara sjukt PK så finns det inget Svenskt utseende, då Sverige är är ett geografiskt område och en nation ect. Hur stor skillnad är det på den typiske Norrmannen och Svensken exempelvis ... utseendemässigt, så det blir lite löjligt. Men kanske skulle kunna prata om skandinaviskt utseende (om man pratade om genpoolen), men grejen är att det skulle inkludera massor med icke typiska och icke stereotypa utseenden det med. Och egentligen, är det verkligen en relevant uppdelning mellan typiskt inrikesfött utseende och ett som är på något sätt annorlunda eller som sticker ut ifrån detta?

Många i den här tråden blandar också ihop utseende med attityder som är annorlunda, som är annorlunda kanske för att det socialt fungerar annorlunda i olika delar av världen ect. Exempelvis i Thailand så är tjejer mer på och initiativ tagande än den typiska kvinnan i Sverige förmodligen för att det finns mer kvinnor i populationen i Thailand för att ta ett exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du tror inte att det kan ha att göra med att "svenskar" kontra "resten av världen" är en ganska orättvis jämförelse?

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Mena ju utländskt utseende..

Så du frågar egentligen om folk finner vita personer mer attraktiva än personer som inte är vita? [confused] Kanske glömt att Sverige inte är den enda enklaven i världen där det bor vita människor? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Så du frågar egentligen om folk finner vita personer mer attraktiva än personer som inte är vita? Kanske glömt att Sverige inte är den enda enklaven i världen där det bor vita människor?

Bra sammanfattning! *high five* [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dann:

Bra sammanfattning! *high five* [bigsmile]

*hög femma* [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dann:

dårå?

finner dem oftast inte lika attraktiva som andra män bara. det finns snygga svarta män men i förhållande till andra "raser" så är de dem jag mest sällan finner atraktiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexiz:

Utländska (Du röstade på detta alternativ)

oftast[crazy]


   
SvaraCitera
ohjens

världens snyggaste man är från mexico men generellt, vad jag har sett, så finns det mer snygga killar i sverige. har hänt många gånger när jag har varit utomlands att jag har sett någon jag tyckt varit skitsnygg och sen har det visat sig att personen är svensk. fejl

Bernal.jpg


   
SvaraCitera