Aviseringar
Rensa alla

Svenska tonårsfilmer?


Ämnesstartare

Hej, skulle vilja ha tips på svenska, tonårsfilmer förutom: Bombay dreams, älska mig, hata Göteborg, fucking Åmål, säg att du älskar mig, tusen gånger starkare, hip hip hora, g som i gemenskap, ondskan, fjorton suger, sandor/Ida, sanning eller konsekvens, i taket lyser stjärnorna, linas kvällsbok, vinterviken, vingar av glas, hannah med h, glappet, vi, en kärlekshistoria, fröken Sverige, Bert, rosa the movie, P.s sista sommaren, kniven i hjärtat, shoo bre, jag och Johan, Ciao Bella, festival, stockholm boggie, kid svensk, babylonjukan, ett öga rött, smala Sussie, det brinner, sebbe.


   
Citera
NEMI
 NEMI

du har ju typ skrivit alla redan.


   
SvaraCitera

NEMI:
du har ju typ skrivit alla redan.

Hon glömde 2.


   
SvaraCitera

Du har skrivit typ alla. 

Den enda jag kom och tänka på var Jag saknar dig men den är inte så bra som film egentligen. Läs boken istället!


   
SvaraCitera

Zerafina:
Du har skrivit typ alla. 

Den enda jag kom och tänka på var Jag saknar dig men den är inte så bra som film egentligen. Läs boken istället!

förlåt för ot, men varför har du en bild på shatter?


   
SvaraCitera

Yngre:

förlåt för ot, men varför har du en bild på shatter?

Hahaha nej det är inte shatter 


   
SvaraCitera

Zerafina:

Hahaha nej det är inte shatter 

Det liknar henne.


   
SvaraCitera

Yngre:

Det liknar henne.

Lite kanske 😛


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Du har ju skrivit de mesta redan.

Ingen kan älska som vi. Ingen bra film.


   
SvaraCitera

Serien Portkod 1321, Studentfesten, Känn ingen sorg. Känn ingen sorg kanske inte direkt är tonårsfilm då dom är 20+ men ändå.


   
SvaraCitera

MissBadass:
Serien Portkod 1321, Studentfesten, Känn ingen sorg. Känn ingen sorg kanske inte direkt är tonårsfilm då dom är 20+ men ändå.

Håller med dessa rekommenderas!


   
SvaraCitera
reben

hata göteborg


   
SvaraCitera

Serien "Riverside", det är en spinn-off på andra avenyn som är sjukt mycket bättre än andra avenyn. Det bästa jag sett när det kommer till svensk tvproduktion. 


   
SvaraCitera

bolibompa  


   
SvaraCitera

 G- som i gemenskap 


   
SvaraCitera