Aviseringar
Rensa alla

Svenska tonårstjejer


Ämnesstartare

Vad är det med er egentligen? mer irriterande människor måste man leta efter..

90% av alla tonårstjejer jag träffat/hört om etc pratar som om de har 20 IQ. "Amen asså typ hon ba gick fram å guuuh va jah skratta hihihi"
Spelar ingen roll om det är fjortis tonårstjejer eller inte, ni alla är ju iq befriande irriterande jävlar.

Sen snackar ni skit om precis allt och alla, det enda tjejer gör när de är med varandra är att snacka skit om folk, visst killar gör det också men fyfan det är ju det enda ni gör.

Det enda ni bryr er om är ert jävla utseende, ni har på er 20liter äcklig bajsparfym på er, 20kg jävla brunkräm. Förfan det enda tjejer behöver är eyeliner annars ser ni för jävliga ut, killar ser generellt bättre ut (det är fakta)

Skaffa bättre självförtroende tjejer, sluta bry er om ert jävla utseende så mycket och sluta snacka skit 24/7, prata som civilicerat folk tack.

Någon annan som har något att tilläga som är irriterande om tjejer? 🙂

Skriver mer om jag kommer på något mer som är irriterande med svenska tjejer 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Hihihihihi [blush][cute]


   
SvaraCitera

hejpej123:

bajsparfym

måste testa

vill oxå ba tilläga att du värkar helt pantad i huvvet låt tjejer va jävla idiot alla e inte sådär o vist vi snakkar skit men man måste få de ur sej


   
SvaraCitera

ibland låtsas jag vara korkad, det är sött.


   
SvaraCitera

isola:

Hihihihihi [blush][cute]


   
SvaraCitera

hejpej123:

ni har på er 20liter äcklig bajsparfym på er, 20kg jävla brunkräm.

hahahahahaahhha

Fru Luver:

måste testa

hahahahahaahh

det är nåt fel på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säkertlösenord:

ibland låtsas jag vara korkad, det är sött.

Irriterande är vad det är 🙂 Inte konstigt att män inte lyssnar på er =)


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

e ju oftast e tjejerna som e duma i huvet som har killar lixom det e väl för killar liger på deras nivå [cute][cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejpej123:

killar ser generellt bättre ut (det är fakta)

haha det är så inte sant tjejer är vackrere i sin natur xD

hejpej123:

Skaffa bättre självförtroende tjejer, sluta bry er om ert jävla utseende så mycket och sluta snacka skit 24/7, prata som civilicerat folk tack.

jag bryr mig itne så mycket (är snygg naturligt ^^ ) visst det finns mååånga andra tjejer som gör det, men jag tycker värkligen du drar alla över en gräns! tejer berätta om sina känslor för folk villket killar sällan vågar göra med sina killkompisar det är ganska iq befriat att inte kunna göra det 😉


   
SvaraCitera

hatar också tjejer, speciellt svenska tjejer.

är rädd för dem.[sad]


   
SvaraCitera

Fru Luver:

e ju oftast e tjejerna som e duma i huvet som har killar lixom det e väl för killar liger på deras nivå [cute][cute][cute]

Smart! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

e ju oftast e tjejerna som e duma i huvet som har killar lixom det e väl för killar liger på deras nivå

huhuhu


   
SvaraCitera

hejpej123:

fjortis tonårstjejer

Är de du snackar om. Du kanske bor i världens minsta håla där det bara finns såna. Men det finns bättre exempel. Kanske bara det att du fokuserar så mycket på de högljudda IQ guldfiskarna så du inte märker de mer civiliserade? [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Smart! [surprised]

aaaah tack<3<3<3


   
SvaraCitera