Aviseringar
Rensa alla

Svenska tonårstjejer


Amen asså typ durå, du typ bara drar oss alla över en kant liksom! Asså hallå, det är Sverige vi pratar om liksom, vad ska man annars göra än att snacka om andra liksom? Det finns ju inte precis mycket att göra annars assåwhhhhhh.

Dold text: Notera ironin.


   
SvaraCitera

hejpej123:

Förfan det enda tjejer behöver är eyeliner

Din definition ja. Kanske inte andras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

tejer berätta om sina känslor för folk villket killar sällan vågar göra med sina killkompisar det är ganska iq befriat att inte kunna göra det 😉

Nu drar DU alla killar över en gräns, jag kan prata om mina känslor med andra killar men det är ingenting man brukar göra eftersom det inte direkt behövs. Killar växer upp där vi ska dölja våra känslor/bry oss mindre om saker medans tjejer växer upp att vara mentalt "svagare" och att det är okej för dem att visa känslor etc. Det är inte direkt accepterat att killar går runt och bölar och visa känslor så det där kan du inte skylla på 🙂

Och utseendemässigt ser killar bättre ut än tjejer 🙂

Och bra att du inte bryr dig så mycket om ditt utseende då, hoppas fler blir som dig


   
SvaraCitera

hejpej123:

Irriterande är vad det är 🙂 Inte konstigt att män inte lyssnar på er =)

har förstått det 🙁 fast många ser igenom mitt fejkande... Om det är ngt jag inte kan fejka är det lågt IQ :p aja... Bättre att jag msislyckas iaf[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djungelvrålet:

Kanske bara det att du fokuserar så mycket på de högljudda IQ guldfiskarna så du inte märker de mer civiliserade?

Om det ändå vore så väl 🙂
Visst bor i en liten bajsförort med idiot tjejer, men man har ju varit runt i stockholm och sett o hört andra tjejer som inte heller är så "normala"

Får väll hoppas att jag en dag stöter på de civilicerade svenska tjejerna då 🙂


   
SvaraCitera

säkertlösenord:

Om det är ngt jag inte kan fejka är det lågt IQ

du behöver väl inte fejka det? var bara ärlig så kommer folk att märka din låga iq [wink]


   
SvaraCitera

Du har dålig koll på vad generalisering betyder.

Och I hate to break it to you, men det är inte bara svenska tjejer som är på detta viset.


   
SvaraCitera

hejpej123:

men man har ju varit runt i stockholm och sett o hört andra tjejer som inte heller är så "normala"

Finns det någon i Stockholm som är "normal"? [zzz]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Finns det någon i Stockholm som är "normal"? [zzz]

nej [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Din definition ja. Kanske inte andras.

Varför använda så mycket smink? Bara för att se bra ut? Sen tillslut kommer ju eran pojkvän/flickvän se er utan smink endå så varför använda i huvudtaget? Tänk stackars människor som är allergiska mot allt ert smink =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och I hate to break it to you, men det är inte bara svenska tjejer som är på detta viset.

Nej men nu bor jag i Sverige så jag fokuserar mig på svenskar just nu 🙂


   
SvaraCitera

hejpej123:

Nej men nu bor jag i Sverige så jag fokuserar mig på svenskar just nu 🙂

Visst förstår jag det, men jag menar bara på att hela världen ser likadan ut. Tonårstjejer i överhuvudtaget är dumma i huvudet. [smile]


   
SvaraCitera

hejpej123:

Varför använda så mycket smink? Bara för att se bra ut? Sen tillslut kommer ju eran pojkvän/flickvän se er utan smink endå så varför använda i huvudtaget? Tänk stackars människor som är allergiska mot allt ert smink =(

För att jag väljer att slippa folks kommentarer och skitsnack såfort jag kommer utanför dörren. Ja det kanske låter fegt, det kanske även är det.

Men då jag i ungefär 7år blev retad/mobbad/utstött/younameit pga hur jag såg ut, betedde mig, var osv så bestämde jag mig för att folk inte skulle få ha nåt att säga om hur jag såg ut i ansiktet.

Jag sminkar mig inte överdrivet. Jag har puderfoundation i hela ansiktet ja, men dock inte så att det blir en linje eller på något sätt ser onormalt ut, utan mest för att inbilla folk att det är en ganska okej hy. Sedan har jag lite mascara, inte så att mina ögonfransar blir till fyra spindelben, utan mer för att mina ögon ska markeras. Sen är jag klar, sen har jag inget mer i ansiktet.

Jag väljer att se ut så, för att jag mår bättre då. Och nej jag är ingen fjortisunge.


   
SvaraCitera

tänk på vad darwin sa


   
SvaraCitera

hejpej123:

Förfan det enda tjejer behöver är eyeliner annars ser ni för jävliga ut, killar ser generellt bättre ut (det är fakta)

Ifall du enbart har sett en tjej i eyeliner och när du sedan ser henne utan, då är det väl klart att du tycker att hon ser konstig ut.


   
SvaraCitera