Aviseringar
Rensa alla

Svenska ungdomar mår allt sämre


Ämnesstartare

Nackskott

Zodd:

Vad idiotiskt. Vad hade hon sagt om du fått IG då kan man undra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I mitt fall beskyller jag inte politikerna, utan alla år av psykisk vanvård..

Dock så kan det ligga någonting i det!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skönt att folket i sig inte hade något ansvar utan att det är politikers fel allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller faktiskt på och skriver en typ av kort ja... debattartikel om ungdomar och hur samhället förhåller sig till dom. Saker och tinga är skeva vill jag lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Håller faktiskt på och skriver en typ av kort ja... debattartikel om ungdomar och hur samhället förhåller sig till dom. Saker och tinga är skeva vill jag lova.

Får allmänheten ta del av den sen? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Får allmänheten ta del av den sen? Rodnar

Den har blivit ganska rättshaveristisch men det är ju tanken och hela poängen ja.


   
SvaraCitera
seasaw

we go down down


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Den har blivit ganska rättshaveristisch men det är ju tanken och hela poängen ja.

Vad kul! Tycker att du skriver väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Vad kul! Tycker att du skriver väldigt bra.

Ja men nu försöker jag behålla ståndpunkten intakt men skriva seriöst och för en bredare publik och jag vetifan om det riktigt funkar när jag går ifrån mitt vanliga sätt, det blir inget bra flyt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja men nu försöker jag behålla ståndpunkten intakt men skriva seriöst och för en bredare publik och jag vetifan om det riktigt funkar när jag går ifrån mitt vanliga sätt, det blir inget bra flyt.

Ah, okej, hm. Jo visst finns det en massa mallar över hur en debattartikel ska se ut men å andra sidan är jag rätt övertygad om att det går att få in din signaturstil, eller vad man nu vill kalla det, i en mer seriös uppbyggd text. Har du de vettiga argumenten där förlorar ju knappast texten någon trovärdighet eller förmåga att övertyga, om det är det du är rädd för. Att dra paralleller och liknande som de flesta förstår kan ju dessutom få folk att se på problemet på ett annat vis samt verka provocerande och få folk att hålla med såväl som att ifrågasätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast det kanske inte hade så mycket med saken att göra egentligen, och blir väl lite mer debatterande krönika-ischgt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ah, okej, hm. Jo visst finns det en massa mallar över hur en debattartikel ska se ut men å andra sidan är jag rätt övertygad om att det går att få in din signaturstil, eller vad man nu vill kalla det, i en mer seriös uppbyggd text. Har du de vettiga argumenten där förlorar ju knappast texten någon trovärdighet eller förmåga att övertyga, om det är det du är rädd för. Att dra paralleller och liknande som de flesta förstår kan ju dessutom få folk att se på problemet på ett annat vis samt verka provocerande och få folk att hålla med såväl som att ifrågasätta.

Nubbie - inspirationscoachen.

Du har nog rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nubbie - inspirationscoachen.

Du har nog rätt.

Kanske skulle satsa på att bli en sådan. 

 Borde ha första tjing på att få läsa nu, kan man tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Kanske skulle satsa på att bli en sådan. 

 Borde ha första tjing på att få läsa nu, kan man tycka.

Coacher är ju en hippare variant för sådana som förr var spåkärringar, krämare,skojare och gårdfarihandlare.

Mjo vi får se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Coacher är ju en hippare variant för sådana som förr var spåkärringar, krämare,skojare och gårdfarihandlare.

Mjo vi får se.

Ja och en lite mer fancy benämning. Precis som att man inte längre är "ledare" när man t.ex. leder en grupp med vandrare, utan nuförtiden är man ju "guide". 


   
SvaraCitera