Aviseringar
Rensa alla

Svenskarna kan tänka sig att skippa grisrumpan detta år


Ämnesstartare

Det hörde jag på nyheterna idag och en del hade sagt det genom en undersökning.
Så nu ställer jag en fråga till er. Kan inte människan tänka själv? Måste någonting hända innan man agerar? Varför är ni så efterblivna? Samma med gatuvåldet, så fort någon blir mördad så ska det vara gnäll över det i några månader men sedan så återgår det till den gamla gråa svenska vardagen. Samma med grisarna.
Varför kunde ni inte tänka själv utan att behöva höra att grisarna behandlas illa? Visste ni inte det? Hur kan man behandla ett liv oilla när man dödar det? Varför skippar ni inte skinkan när ni vet att ni stoppar in ett jävla arsle i munnen?

Diskussionsunderlag-Varför tror ni att människan inte kan tänka själv????


   
Citera
Ämnesstartare

Och den här diskussionen ska inte handla om huruvida det är okej eller inte att äta nöffar - den ska handla om:

Angelize:

Varför tror ni att människan inte kan tänka själv????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JULSKINKA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

JULSKINKA!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

:

Vart k;per man s[n julskinka?!


   
SvaraCitera

Höh. Vi har aldrig ätit julskinka. Vi äter kalkon eller kyckling. Omnomnom. Julskinka smakar bara havsvatten. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vart k;per man s[n julskinka?!

Image

29,90 kr per kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Höh. Vi har aldrig ätit julskinka. Vi äter kalkon eller kyckling. Omnomnom. Julskinka smakar bara havsvatten. [n]

Hehe okej, men jag har för mig att kalkon inte smakar någonting alls typ? Eller har jag fel? Hur smakar det typ?


   
SvaraCitera

Angelize:

Hehe okej, men jag har för mig att kalkon inte smakar någonting alls typ? Eller har jag fel? Hur smakar det typ?

Nja, så mycket smakar det inte men bättre än julskinkejävel. Stuff:ar den med massa nomnom osv! Typ som Thanksgiving.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Visste ni inte det?

jag visste seriöst inte det. trodde man var snäll mot grisarna.

jag kan lätt tänka mig att avstå från skinkan för att grisarna far illa. det känns inte rätt att man behandlar dom så.

men alla köttätande djur dödar ju andra djur. så den aspekten har jag inte så mkt emot. förutom att vi är så smarta att vi kan systematiskt föda o döda djur.. det känns lite hemskt faktistk..

kanske borde jag äta mer grönt..


   
SvaraCitera

Angelize:

Kan inte människan tänka själv?

Är massa här som tog vaccinet. Är nog bäst att dom svarar[y]


   
SvaraCitera

Galvmeister:

Är massa här som tog vaccinet. Är nog bäst att dom svarar[y]

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste ha rumpa[no-no]


   
SvaraCitera
Tyrael

Angelize:

Varför tror ni att människan inte kan tänka själv????

Tänker själv.


   
SvaraCitera