Aviseringar
Rensa alla

SVENSSON SVENSSON


Ämnesstartare

Lidande små barn:

Vet. Vad hade du gjort utan mig?

vet inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BÖRJAR OM 2 MIN bara så du vet


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

BÖRJAR OM 2 MIN bara så du vet

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

BÖRJAR OM 2 MIN bara så du vet

Fan, missade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Fan, missade.

dåligt!![n]

missade trolltyg i tomteskogen[sad]


   
SvaraCitera

Jag missade precis allt! Var André Pops bra? Sett fram emot André Pops som julvärd så länge jag kan minnas och så ser jag inte en enda sekund utav honom. [sad]

Såg nu att allt finns på SVT PLay! Man kan återuppleva hela julens tv! Ska nog ta morgondagen till att köra igenom allt i rätt ordning och låtsas att det är jul igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Var André Pops bra?

svar: nej

hela min familj & släkt sågade/skrattade åt honom
så dålig var han!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

svar: nej

hela min familj & släkt sågade/skrattade åt honom
så dålig var han!!

Meh! Jag som hade enorma förväntningar på honom. [sad]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Var André Pops bra?

Hahah, var HAN julvärd?
Tycker synd om många av de senaste julvärdarna. De har verkat vara så himla nervösa.
Dold text: obs. såg kalle ankas julafton men missade Andre Pops-biten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag som hade enorma förväntningar på honom. [sad]

[n]

antrax:

Tycker synd om många av de senaste julvärdarna. De har verkat vara så himla nervösa.

förstår dem, vem vill ta över efter weise egentligen??? alla är ju asdåliga i jämförelse![sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

förstår dem, vem vill ta över efter weise egentligen??? alla är ju asdåliga i jämförelse![sad]

Ja, det är lönlöst!
Nästa år borde en robot få vara julvärd. Den kan inte bli nervös eller så. Tänder bara det jäkla ljuset och presenterar programmet. Done.


   
SvaraCitera

antrax:

Hahah, var HAN julvärd?

Ja det stämmer. Tycker själv inte att det finns någon bättre lämpad, han är ju så mysig! Men har sett lite nu och han var väl okej men det var ju inte riktigt Arne-klass. Fast så kommer man väl förmodligen tycka om alla framöver så det kanske är dumt att jämföra.

Bästa efter Arne har Ernst varit. Därför tycker jag att vi gör till tradition att Ernst sitter i tv varje jul i 30 år framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Nästa år borde en robot få vara julvärd. Den kan inte bli nervös eller så. Tänder bara det jäkla ljuset och presenterar programmet. Done.

åh, då kan man ju spela in Arne Weise och använda det som röst[y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

åh, då kan man ju spela in Arne Weise och använda det som röst[y]

Jaaa! Eller bygga en robot-Arne Weise!
Arne Weise i julrutan 4-ever.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Bästa efter Arne har Ernst varit. Därför tycker jag att vi gör till tradition att Ernst sitter i tv varje jul i 30 år framöver.

Håller med om det.
Ernst är så slemmigt go och mysig. Brukade få obehagliga rysningar av honom förr om åren, men nu kan jag inte låta bli att tycka om honom.


   
SvaraCitera