Have a_Cigar Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:43 HATAR SVERIGE! VÄRSTA LANDET SOM FINNS! DANMARK ÄR BÄTTRE ÄN ENGLAND!
Have a_Cigar Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:50 Supply and Demand:Flytta.HATAR SVERIGE!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:51 Have a_Cigar:HATAR SVERIGE!Supply and Demand:Flytta.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:51 Jaha, alla kan inte vara nöjda. Vilken himla tur för dig att det faktiskt finns andra alternativ.
Have a_Cigar Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:54 Supply and Demand:Supply and Demand: Flytta.HATAR SVERIGE!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:55 Have a_Cigar:HATAR SVERIGE!Supply and Demand:Flytta.
Have a_Cigar Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 03:59 Supply and Demand:Supply and Demand: Flytta.Jag kan inte flytta! Det är ens plikt att hata ens hemland! Annars är man fan nazist!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:00 Have a_Cigar:Jag kan inte flytta! Det är ens plikt att hata ens hemland! Annars är man fan nazist! I SVERIGE SKA MAN VARA NEUTRAL LOL, FLYTTA!!!
Have a_Cigar Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:04 Supply and Demand:I SVERIGE SKA MAN VARA NEUTRAL LOL, FLYTTA!!!Jag kan inte flytta! Det är min plikt att värva känslomässigt handikappade människor till ''hata Sverige'' - partiet.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:15 Supply and Demand:I SVERIGE SKA MAN VARA NEUTRAL LOL
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:34 Supply and Demand:varför arg på mig ne. citerade dig för höll med men la till lite ilska åt trådskaparn ej åt dig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:34 hjortpojken:ne. citerade dig för höll med men la till lite ilska åt trådskaparn ej åt digaha, bra
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 04:36 Har sådan tur att jag bor i Finland. Phew.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 17:27 Have a_Cigar:HATAR SVERIGE! VÄRSTA LANDET SOM FINNS! DANMARK ÄR BÄTTRE ÄN ENGLAND! Istället för trolla så kan du väl ta dig i kragen och ändra på Sverige.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 7 Aug 2010, 17:29 Have a_Cigar:Jag kan inte flytta! Det är ens plikt att hata ens hemland! Annars är man fan nazist! shit mannen asso dagens skemt!