Aviseringar
Rensa alla

sverige demoktrater e rasist


Ämnesstartare

ja tycker man ska förbjuda sverige demokratrerna att koma in i e de nånn som håller med mej?
//Respect brorsan


   
Citera
Ämnesstartare

Nej de är bra.


   
SvaraCitera

Anticimex:

koma

Aldrig har jag sett någon stava så fel.

Troll.


   
SvaraCitera

låt dom finnas om dom villl liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Aldrig har jag sett någon stava så fel.

hatar du mej för att ja e negrer?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Hando

Jag tycker inte man borde fröbjuda något parti, oavsett om de vill spränga hela Stockholm i luften eller om de vill värna om världens alla daggmaskar.

enhimmelskdrog:

låt dom finnas om dom villl liksom


   
SvaraCitera

Jag känner i varje fall att du har bra argument för att styrka detta påstående. Det känns ju inte alls som att du vill provocera utan som att du verkligen vill säga något.
Jag tar till mig av dina ord! Jag har nu kastat med bomberjacka och ska låta mitt nyrakade huvud bli behårat igen. Jag tänker inte ens gå på mitt Nazistmöte imorn. Jag HIMYNAMEISKARL har efter dit otroligt djupa inlägg gått från att vara en hatande sverigedemokrat till en kärleksfull Miljöpartist.

ÄLSKA JORDEN!!!!


   
SvaraCitera

Jag har stavat fel. Förlåt. Jag hatar mig själv.


   
SvaraCitera

ja, de är rätt kass


   
SvaraCitera

jahapp sen när kalals fejkanvändare för TROLL?? loool som när man har ett hål i tanden o ba men shululululu här har vi ett litet troll LOOOOOOOOOL hahaha


   
SvaraCitera

hahahaah shulylyly har tandtroll


   
SvaraCitera

shuululuul jag ska borra snart hoppas ja får ett fint frimärke efteråt hehe


   
SvaraCitera

HAHAHAHAH va ska du me ett frimmärke o göra?


   
SvaraCitera

ja fick alltid fina frimärken att välja emellan efter jag hade borrat förut, elr en jävla bebistandborste som ja slängde så fort ja kom hem... ja e ingen jävlabebis täntke jag!!!!!!!!!! har du aldrig borrat??


   
SvaraCitera