Aviseringar
Rensa alla

Sverige - USA (Hockey VM)


Ämnesstartare

Å DE E LIKA!!!!!! [bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]

KOMIGEN NU SVERIGE, 3 MIN KVAAAAAAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!​!!!!!!!![bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]
SVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGE​SVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGES​VERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESV​ERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVE​RIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGESVER​IGESVERIGESVERIGESVERIGESVERIGE[bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]

Mot Ryssland imorgon. [shake]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Usa. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heja Ryssland imorrn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanko:

Väntar tills jag ser om jag vann eller inte [blush]

Nej, säg nu!

Och förövrigt. Vilken jävla match, jag trodde ju det var slut när det stod 5-2 med 15min kvar :< Men vilken jävla vändning! 3 mål på typ 10 min, sen ett fjärde i förlängningen! Bästa matchen by far i detta VM 😀

Imorrn slår vi ryssarna då! [cool]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Hockey är som det bästa som finns, det är det bästa som finns 😉

Vann vi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOFTA PUCKAR!


   
SvaraCitera

Underbart!

Imorrn pwnar vi föredettingen också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktigt fint! Jag kom hem från AIK-HIF lagom till förläningen, haha!
Men vafan.. VM-match på Valborg? Vad göra, vad göra? [sad]


   
SvaraCitera

Vilken match!

Kablash__:

Imorrn slår vi ryssarna då! [cool]

Lätt 6-1![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Vann vi?

Som bara fan att vi vann. I tredje perioden stod det 5-2 till USA. Och sverige såg verkligen hjälplösa ut, dom hade tappat all lust. Men sen helt plötsligt får dom in ett mål och då går hela laget igång och sätter 3 mål på raken under 10 min! Sen blev det förlängning och den vann vi också!! 😀

OnkelMåd:

Underbart!

Imorrn pwnar vi föredettingen också

Som fan, mosa ryssarna!

sikkos:

Riktigt fint! Jag kom hem från AIK-HIF lagom till förläningen, haha!
Men vafan.. VM-match på Valborg? Vad göra, vad göra? [sad]

Tyvärr kommer jag också missa matchen, tror jag iaf. :/ Har inte kollat när den går än. Dålig dag tycker man :<

hixaren:

Lätt 6-1![cool]

Nu ska vi inte gå till överdrift, men visst fan ska vi vinna! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Tyvärr kommer jag också missa matchen, tror jag iaf. :/ Har inte kollat när den går än. Dålig dag tycker man :<

Klockan 16... hade de mött Schweiz så hade den varit kl 20 så det hade ju varit ännu sämre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Klockan 16... hade de mött Schweiz så hade den varit kl 20 så det hade ju varit ännu sämre!

Aha, men va fan, den hinner man ju kolla ju! Fan va bra, man drar ju inte ut förens på kvällen! [party][party][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Aha, men va fan, den hinner man ju kolla ju! Fan va bra, man drar ju inte ut förens på kvällen! [party][party][cool]

Funderar man att dra till Uppsala så vill man ju inte missa festligheterna på dagen i det sköna vädret[sad]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Nu ska vi inte gå till överdrift, men visst fan ska vi vinna! [cool]

Jo med självförtroendet från idag, tsm med Honken och Näslund så ska vi ju absolut kunna vinna.
Men jag är ändå ganska orolig, Ryssland är Ryssland och alltid vassa...


   
SvaraCitera