Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokrat debatterar med ungdomar


Ämnesstartare

En Sverigedemokrat debatterar med ungdomar om hur farligt Islam är och så vidare. För SD är ju inte farliga för demokratin. Han blir väldigt upprörd vid 3:29. Jag tycker att det är konstigt att det oftast är sverigedemokrater som handlar i blåstvädret när det gäller demokratiska värderingar. Nästan lika konstigt som att religon hamnar i blåsväder angående demokratiska värderingar. Det måste vara slumpen.


   
Citera
Ämnesstartare

Får dom ens rösta vafan, så varför orkar han hålla på. Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Får dom ens rösta vafan, så varför orkar han hålla på. Idiot.

måste man få rösta för att ha åsikter och kunna säga emot? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

måste man få rösta för att ha åsikter och kunna säga emot? 

Nä, visserligen inte. Men tycker fortfarande gubben från partiet kunde hålla tyst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill du diskutera ett tre år gammalt klipp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är aktuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din pappa är besviken på dig va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja du skriver ju hela tiden som om du försökte imitera och därmed blidka din far, fast du har missförstått hans besvikelse: egentligen är det just din brist på egen karaktär som gör honom missnöjd

kanske övertolkar, är lite trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är nog väldigt trött. Det du skriver är inte ens sammanhängande. Har ingen aning om vad du snackar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: För att det är aktuellt

Hur är ett tre år gammalt klipp från en diskussion mellan ungdomar och ett kommunalfullmäktige från sd aktuellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När vi väl är inne på att länka inaktuella gamla youtube-klipp på Sverigedemokrater som argumenterar offentligt måste jag bara slänga med denna fantastiska video som tydligt visar problemen som vänstern har när det gäller att argumentera mot SD: 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: När vi väl är inne på att länka inaktuella gamla youtube-klipp på Sverigedemokrater som argumenterar offentligt måste jag bara slänga med denna fantastiska video som tydligt visar problemen som vänstern har när det gäller att argumentera mot SD:

Han är störtrolig. Stackars grabb egentligen. Svensk gemenskap finns inte och är en "massa skitsnack". Alla i hela världen känner han lika stor gemenskap, förutom dem som är sverigedemokrater. Så bor du ett par hundra mil bort och talar ett annorlunda språk så var inte orolig, du har en livskamrat i denna grabben Mycket glad

Biten om en njurtransplantation till sina familjemedlemmar var kung. Om hans egna mamma eller en främling var i lika stort behov av en njure från honom så skulle det vara ett omöjligt val, och att de skulle vara tvungen att lotta. Hans mor är nog stolt över att hennes son har en särskild plats för henne i sitt hjärta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
När vi väl är inne på att länka inaktuella gamla youtube-klipp på Sverigedemokrater som argumenterar offentligt måste jag bara slänga med denna fantastiska video som tydligt visar problemen som vänstern har när det gäller att argumentera mot SD: 

Åh vad jag vill kalla dig nå fult, du förstår väl att dom där snubbarna engagerar sig politskt och har erfarenhet, dom argumenterar mot två randoms, skulle 2 från ung vänster vara där skulle SD ha 0 argument


   
SvaraCitera