Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokrater stödjer nazister


asdor:

Det är väl inget fel med att vara kommunist

Klart det är fel att stödja en ideologi som förknippas med miljoner och åter miljoner människors död samt hänsynslös diktatur.

asdor:

Det går inte ens att jämföra med nazismen och det vet du.

Precis, kommunismen var ju faktiskt värre för oskyldiga.

asdor:

Vänsterpartiet hette ju Vänsterpartiet Kommunisterna bara för 15 år sedan och ändå röstade folk på dem, som mest 12%.

Mycket folk röstade också på nazistpartiet för inte så länge sedan. Men efter de omfattande granskningarna av de svenska kommunisternas brott, så är har ju partiet tappat det mesta av stödet.


   
SvaraCitera

Finns det ens någon som blev förvånad?


   
SvaraCitera

asdor:

Trollnazister, postat en minut efter den andra och ni har typ 10 inlägg...

Sovjet va ju ba så mikket betre en hitlerr


   
SvaraCitera

Teal Crab:

Expo bedrivs av journalister från Expressen

Nej, Expo bedrivs inte av journalister från Expressen [surprised]

Teal Crab:

vars politiska intressen ligger mer åt höger än sossarna.

Konstigt då att skribenten Tobias Hubinette för Expo deltog i vänsterextremt valsabotage mot Sd. Sånt brukar inte moderater eller folkpartister ägna sig åt. Det hör till patrask som ung vänster, afa, revolutionära fronten, rättvisepartiet och andra terroristpatrask.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sverigedemokrater stödjer en ideologi som nazism vilket förespråkar etnisk rensning, precis vad Sd försöker åstadkomma i Sverige. Man gömmer bara sina motiv bakom en fasad av kostymer och slipsar. Men när fasaden spricker som i detta fall så blottas deras smutsiga inre.

Äckligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför tar du upp gammalt tjafs? Det här har redan diskuterats tusentals gånger då det inte var nyligen direkt.

Det finns rötägg i alla partier. Det finns folk i vänstern som stödjer kommunism. Kommunism är en ideologi som är minst lika våldsam som nazism.

Sen är det intressant att det är just Expo (jobbar aktivt med att motarbeta SD, de har till och med en egen avdelning som bara fokuserar på SD) som kom fram med denna grävande journalistik. Av över 500 aktiva i SD hittade de 6 pers med avvikande åsikter, hurra! Allt för att hitta något att svarta SD med.


   
SvaraCitera

asdor:

Sverigedemokrater stödjer en ideologi som nazism vilket förespråkar etnisk rensning

Det finns även vänsterpartister som öppet förespråkar etnisk rensning. Sd är allt annat än ensamt om att ha rötägg inom partiet. Sånt finns inom alla svenska partier.

asdor:

precis vad Sd försöker åstadkomma i Sverige.

Det gör de ju dock inte. Att vilja ha kulturell gemenskap i landet innebär inte att man vill genomföra Endogami.

asdor:

Man gömmer bara sina motiv bakom en fasad av kostymer och slipsar.

Det är fint att du kan kopiera gamla sossars uttalanden och propaganda. Verkligen häftigt.

asdor:

Äckligt!

Du är ju värre själv. Du försöker ju inte ens smusla med att du är kommunist. Snacka om att kasta sten i glashus. Man kan tänka sig att en hederlig människa som jag själv kritiserar folk med tvivelaktiga åsikter. Men du har ju själv ytterst tvivelaktiga åsikter som är allt annat än hederliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Det finns även vänsterpartister som öppet förespråkar etnisk rensning. Sd är allt annat än ensamt om att ha rötägg inom partiet. Sånt finns inom alla svenska partier.

Hhahahaha nämn en enda som förespråkar etnisk rensning...och kom inte med något jävla skit att de är för invandring och därför för etnisk rensning

Du har ju helt tappat konceptet.

Comhem:

Det gör de ju dock inte. Att vilja ha kulturell gemenskap i landet innebär inte att man vill genomföra Endogami.

Du kan knappast förneka att SDs största mål är att ha ett "vitt" Sverige. Även om de försöker dölja dessa i "kulturtermer".

Comhem:

Det är fint att du kan kopiera gamla sossars uttalanden och propaganda. Verkligen häftigt.

Har inte kopierat något, de är slips och kostymnazister helt enkelt och när man kolla in bakom kostymen som gjorts i detta fall gömmer sig deras sanna jag.

Comhem:

Man kan tänka sig att en hederlig människa som jag själv kritiserar folk med tvivelaktiga åsikter. Men du har ju själv ytterst tvivelaktiga åsikter som är allt annat än hederliga.

Jag är en hederlig människa, jag förespråkar varje människas rätt till att bestämma över sitt eget liv. Det är jag som förespråkar ett samhälle där ingen förtrycker någon annan och det inte finns någon stat som förtrycker någon. Du är för allt detta plus att du inte vill att folk ska få välja själva var i världen de ska bo. Du är ju urtypen av en ohederlig människa som vill bygga ett samhälle på tvång.


   
SvaraCitera

asdor:

Trollnazister, postat en minut efter den andra och ni har typ 10 inlägg...

Du tror det här är mitt första konto eller? [tired]

Bara för att du är tillräckligt PK för att slippa låsas ska du inte kalla andra för troll utan anledning.


   
SvaraCitera

asdor:

Hhahahaha nämn en enda som förespråkar etnisk rensning

"Lämna omedelbart Sverige! Försvinn härifrån! Det luktar skit från dig! Vill du tjäna pengar får du sälja din rumpa på en bordell i Köpenhamn."

Att skriva så till en kvinna med utomeuropeiskt ursprung är på samma nivå som nynazister.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=216437&page=1#7987946

asdor:

Du kan knappast förneka att SDs största mål är att ha ett "vitt" Sverige.

Klart jag kan förneka. Sd har ju inget rastänkande i sin politik, utan endast kulturellt tänkande. Det är som bekant ingen parallell till att skilja på folk med olika hudfärg.

asdor:

Även om de försöker dölja dessa i "kulturtermer".

Det är bara extremvänstern som försöker pracka på Sd åsikter som de inte står för. De har aldrig kunnat förklara ett samband mellan kulturkonservatism och rasism.

asdor:

Har inte kopierat något, de är slips och kostymnazister helt enkelt

Du har alltså tillgång till samtliga Sd-politikers åsikter?
Intressant.

asdor:

Jag är en hederlig människa

Även de Sd:are som bidragit till nazistiska rörelser är säkert hederliga människor. Men precis som i ditt fall, så är deras åsikter allt annat än moraliska. Det är inte okej och rumsrent att stödja en ideologi som bygger på att se ner på andra och rent av döda oliktänkande.


   
SvaraCitera

Sen är jag inte nazist heller och den där Geigermätare verkar dum i huvudet om man tittar på hans andra inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Att skriva så till en kvinna med utomeuropeiskt ursprung är på samma nivå som nynazister.

Det är ju tydligt att han enbart gjorde så för att försöka smutskasta Sverigedemokraterna.

Comhem:

Klart jag kan förneka. Sd har ju inget rastänkande i sin politik, utan endast kulturellt tänkande. Det är som bekant ingen parallell till att skilja på folk med olika hudfärg.

Ja de döljer sin rasism med sitt "kulturtänk".

Comhem:

Det är bara extremvänstern som försöker pracka på Sd åsikter som de inte står för. De har aldrig kunnat förklara ett samband mellan kulturkonservatism och rasism.

Nej precis ni försöker dölja eran rasism bakom ord som "kultur". Att ni inte har en aning om hur man ska precisera den "svenska kulturen" är en annan sak. Ni försöker få alla människor inom en viss "svensk mall" som ni bestämmer själva hur den ser ut. Äckliga tvångs-likriktare.

Comhem:

Du har alltså tillgång till samtliga Sd-politikers åsikter?
Intressant.

Nej men när man tittar bakom fasaden så avslöjar sig sådana här grejer. SD grundades ju av rena nazister och hade ju en idag ledande nazist som ledare för ungdomsförbundet långt in på 2000-talet.

Comhem:

Även de Sd:are som bidragit till nazistiska rörelser är säkert hederliga människor.

Nej det är de inte.

Comhem:

Det är inte okej och rumsrent att stödja en ideologi som bygger på att se ner på andra och rent av döda oliktänkande.

Som du med din nationalism och kulturkonservatism då. Det är exakt orsaken till varför olika folk kommer i krig med varandra. Nationalism har lett till hundratals miljoners människors död. Det är inte rumsrent och Sverigedemokraterna är långt ifrån rumsrena på något vis. Smygnazister är vad den rörelsen består av.


   
SvaraCitera

asdor:

Egentligen är sånt här jävligt skrämmande med ett parti som får mellan 2-4% i opinionsmätningarna..

[zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Varför är jag inte förvånad? Jag kanske är fördomsfull.


   
SvaraCitera

asdor:

Det är ju tydligt att han enbart gjorde så för att försöka smutskasta Sverigedemokraterna.

Det är tydligt att han gjorde så för att han även föraktar henne. Annars hade han ju inte haft mage att förolämpa henne, även om han skrev att det var från Sd. Men för dig så är det väl omöjligt att en vänsterpartist har rasistiska åsikter, oavsett exempel?

asdor:

Ja de döljer sin rasism med sitt "kulturtänk".

Källa?

asdor:

Nej precis ni försöker dölja eran rasism bakom ord som "kultur".

Har du något exempel som tyder på att samtliga Sd:are faktiskt är rasister?

asdor:

Att ni inte har en aning om hur man ska precisera den "svenska kulturen" är en annan sak.

Jag har personligen det.

asdor:

Ni försöker få alla människor inom en viss "svensk mall" som ni bestämmer själva hur den ser ut. Äckliga tvångs-likriktare.

Du försöker ju själv få alla människor inom en viss "klassmall". Kasta inte sten i glashus.

asdor:

Nej men när man tittar bakom fasaden så avslöjar sig sådana här grejer.

Man behöver knappast ens titta bakom en fasad för att upptäcka att organisationer har den här typen av medlemmar. Vore det inte för Expos enkelspåriga journalistisk, så skulle man säkerligen hitta samma sak bland sossar eller moderater.

asdor:

SD grundades ju av rena nazister

Nej, Sd grundades inte av rena nazister och BSS var inte heller uttalat rasistiskt. Läs på innan du sprider första bästa dynga du hittar.

asdor:

Nej det är de inte.

Jag såg ingen notis om att de var dömda för brott.

asdor:

Det är inte rumsrent och Sverigedemokraterna är långt ifrån rumsrena på något vis. Smygnazister är vad den rörelsen består av.

Nej, det är inte vad rörelsen består av. Nationalism eller kulturkonservatism är heller inte att se ner på andra människor.


   
SvaraCitera