Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna?


Tycker Sverigedemokraterna verkar vara som Kristdemokraterna, med bevara traditioner, och sånt, fast ännu mer och ännu bättre och ännu starkare, och bättre än Kristdemokraterna som bara viker sig och kompromissar bort alla sina kristdemokratiska, traditionella och viktiga frågor och åsikter tills de blir exakt som moderaterna och resten av alliansen bara. 🙁


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Måste kännas jobbigt att ha en felstavad paroll.

[love]


   
SvaraCitera

:

Tycker Sverigedemokraterna verkar vara som Kristdemokraterna, med bevara traditioner, och sånt, fast ännu mer och ännu bättre och ännu starkare, och bättre än Kristdemokraterna som bara viker sig och kompromissar bort alla sina kristdemokratiska, traditionella och viktiga frågor och åsikter tills de blir exakt som moderaterna och resten av alliansen bara. 🙁

Sverigedemokraterna har kompromissat sina egna frågor när det gäller vem som är svensk. Man får till exempel vara muslim i Sverige, i praktiken en sådan som viftar med svenska flaggan lite mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många säger ju att Sverigedemokraterena är rasistiska och vill ha ut alla invandrare. Det kanske är så. Men dom har ändå rätt till sina åsikter man kan ju inte bara kasta ut ett parti.


   
SvaraCitera

Sakura:

man kan kasta ut ett parti.

[y]


   
SvaraCitera

Vi borde kanske välja in Ali G in i riksdagen som i filmen där han var med i Brittiska parlamentet, då har han följande synpunkt på invandring: Släpp bara in dom som är snygga.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är det ingen som har humor?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det var ett skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att SD kom in i riksdagen ser jag numera bara som ett skämt. Sannolikheten att de kommer lyckas få fram sina frågor och göra skillnad är minimal!

De kom in som små barn i en godisfabrik med en massa 50-öringar i fickan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD är ett parti som visar sanningen som andra partier vill dölja. T.ex. att massinvandring ger arbetslöshet - håller lönerna nere - aktierna stiger. Andra partier döljer sanningen om vad som håller på att ske. Kolla politisktinkorrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

vad ska dom göra efter dom har slängt ut alla invandrare och vägrar ta i mot dom. ska dom bli som kristen demokraterna å bara bry sej om pensionärer då eller?

SD har inte lagt fram något förslag om att slänga ut alla invandrare de har heller inte som uttalad ambition att slänga ut alla invandrare.

1. Kolla upp fakta
2. Reflektera
3. Posta

inte omvänd ordning.

Phuong:

SD är ett parti som visar sanningen som andra partier vill dölja. T.ex. att massinvandring ger arbetslöshet - håller lönerna nere - aktierna stiger. Andra partier döljer sanningen om vad som håller på att ske. Kolla politisktinkorrekt

Källkritik / 10


   
SvaraCitera

SurpriseButtsecks:

1. Kolla upp fakta
2. Reflektera
3. Posta

inte omvänd ordning.

vad duktig du är


   
SvaraCitera
time
 time

Geigerzähler:

Det är ju ungefär det som väääääldigt många SDare har som argument. "HASSAN JOBBAR INTE, ALLA INVANDRARE SKA UUUUT!" och när jag poängterar att jag är "invandrare" då är det ju "Inte samma saaaaak".

Vet inte varför jag lurkar i den här gamla tråden men ÅH vad jag har varit med om det där? Jag har till och med fått höra "Nä du ska inte ut, det är inte samma sak, du är ju en söt tjej" [zzz]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vet inte varför jag lurkar i den här gamla tråden men ÅH vad jag har varit med om det där? Jag har till och med fått höra "Nä du ska inte ut, det är inte samma sak, du är ju en söt tjej"

Ahahah, det är så sjukt!


   
SvaraCitera
time
 time

Geigerzähler:

Ahahah, det är så sjukt!

Det är lika bra som när de säger att invandrarna tar deras jobb och tjejer, det indikerar ju bara att:

1) Nationalister inte har högre ambitioner än att bli taxichaufförer, kebabrestaurangägare och städare
och 2) svenska flickor har ingen egen vilja [sad]

Ska utvandra från Åland och sno en snygg tjej i Uppsala. [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det är lika bra som när de säger att invandrarna tar deras jobb och tjejer, det indikerar ju bara att:

Ja, älskar att de säger att de "tar deras jobb" för att några sekunder senare säga att de "bara lever på bidrag".


   
SvaraCitera

Fanatiker, är de allihopa!


   
SvaraCitera