Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokraterna?


Ämnesstartare

Får inget riktigt grepp om Sverigedemokraterna. Varje gång jag frågar folk vad dom står för får jag bara svaret att dom är rasistiska jävlar, men jag menar, dom måste ju ha vissa vettiga synpunkter & argument, annars skulle ju inte folk rösta på dom?
Så alltså. Är det någon som vet om dom har några vettiga synpunkter, eller om det enda dom står för är att "få ut alla invandrare" ?


   
Citera
Ämnesstartare

Dom har en hemsida.


   
SvaraCitera

född93:

ha vissa vettiga synpunkter & argument, annars skulle ju inte folk rösta på dom?

knappast en garant


   
SvaraCitera

Dom delar ut gratis dalahästar


   
SvaraCitera

Förutom rasismen osv så är dem ganska lika kristdemokraterna med en betoning på gammaldags värderingar och pensionärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att dom är hatade av alla, så hur kan dom fotrf vara ett parti? Måste man inte ha "supporters" för det? Noll koll här :SS


   
SvaraCitera

​ http://sverigedemokraterna.se/vara-asikter/sverigedemokraternas-principprogram-2005/

Där har du Partiprogrammet, god läsning, använd dig av sökord för att söka upp exakt vad du vill lära dig!


   
SvaraCitera

född93:

Verkar som att dom är hatade av alla, så hur kan dom fotrf vara ett parti? Måste man inte ha "supporters" för det? Noll koll här :SS

Det finns väldigt många främlingsfientliga hos arbetarklassen i lantortshålorna, främst bland männen. [cute]


   
SvaraCitera
Gifted

född93:

dom måste ju ha vissa vettiga synpunkter & argument, annars skulle ju inte folk rösta på dom?

Hm, hur var det Hitler kom till makten nu igen...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Hm, hur var det Hitler kom till makten nu igen...?

sant.


   
SvaraCitera
Correh

Fyfan vad mycket idioter det finns, Sverigedemokraterna vill bara Sverige väl, men ni vill se Sverige falla, idioter.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Det finns väldigt många främlingsfientliga hos arbetarklassen i lantortshålorna, främst bland männen. [cute]

Främlingsfientlighet yttrar sig i alla klasser och bebyggelser. [cute]


   
SvaraCitera

Verkar inte vara några vidare fans av standardavvikelser ;D


   
SvaraCitera

född93:

men jag menar, dom måste ju ha vissa vettiga synpunkter & argument, annars skulle ju inte folk rösta på dom?

eller så är dem som röstar på dem som dem? inga vettiga argument och synpunkter? så de passar ihop [cute]

SD är ett parti som egentligen i princip bara vill ha ut dem allra flesta invandrarna ur landet då de ställer till med massa problem. Kallar sig inte själva för rasister men läser man vad många SD-anhängare skriver, som t.ex "iq-lösa somalier" etc så märkr man ganska snabbt att de faktiskt är rasister [cute]

Så SD är kort och gott ett rasistiskt parti som rasister oftast röstar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Så SD är kort och gott ett rasistiskt parti som rasister oftast röstar på

läskigt ''/ men vad skulle hända om dom kom in i riksdagen? skulle dom få makt att "skicka hem" folk till sina hemländer, eller kan dom bara minska invandringen lite? ;o


   
SvaraCitera