Aviseringar
Rensa alla

Sverigedemokratiska riksdagsmännen Kent Ekeroth och Erik Almqvist slåss och skriker "babbe", "blatte-lover m.m


Ämnesstartare

Ni kanske minns att komikern Soran Ismail stötte på tre av Sverigedemokraternas toppar (närmare bestämt Erik Almqvist, Kent Ekeroth och fotbollshulliganen Christian Westling), och lade upp en video på när de slogs på gatan med en full kille? Erik Almqvist lade sedan upp en video där han påstod sig blivit attackerad, förnekade påståenden om rasistiska påhopp mot Soran, och påstod att filmen var tagen ur en kontext. Han lade själv ut en redigerad version av filmen på nätet.

Nu har dock Kent Ekeroths egen film från händelsen råkat hamna hos Expressen, där de tre Sverigedemokraterna bland annat kallar folk för "babbe" och "blatte-lover", skämtar om att de ska utvisa folk från Sverige, skriker "hora" åt en kvinna som kritiserar dem, m.m. Detta är alltså inte bara några random idioter från SD, Erik Alqvist är mer eller mindre Jimmie Åkessons högra hand och tidigare ordföranden för ungdomsförbundet SDU. Dessa människor sitter i Sveriges riksdag....

Filmen och artikeln:

http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/


   
Citera
Ämnesstartare

Mm ska dom rensa ut alla tveksamma element i det partiet blir det fan ingen kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD är ett jävla lol-parti, till och med jämfört med de andra idioterna. Får se hur länge de håller sig kvar i riksdagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är jag inte förvånad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns dock tyvärr inte som att detta skrämmer iväg några sd-röstare[sad] de sitter säkert och runkar till det och ba "yeeeaah rätt åh dem go erik"[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"– Jag är så klart jätteledsen för att jag agerat så pass omdömeslöst, säger han till Aftonbladet."

lol. Såklart att du är.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

"Håll käften så in i helvete" Kan vara nya kommentaren att börja köra med [bigsmile]

Och filmen i sig var inget oväntat. Kent står i bakgrunden överlycklig och hetsar, erik leker farlig commando och den siste gör som de flesta sd:are är förvirrad och försöker hänga med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

"Håll käften så in i helvete" Kan vara nya kommentaren att börja köra med

Eller hur, lol.

Eller uttrycket "babbe", wtf.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

passaro:

Eller hur, lol.

Eller uttrycket "babbe", wtf.

Det känns som att det ger lite mer massa åt det vanliga håll käften.
Babbe har varit med länge nu.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad betyder ens babbe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babian, skulle jag gissa, lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Vad betyder ens babbe?

https://www.flashback.org/t380262

Ibland är flashback användbart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Vad betyder ens babbe?

antar babian


   
SvaraCitera