Aviseringar
Rensa alla

Sveriges enade vänster-etablissemang stödjer judehatet


Ämnesstartare

Så har nu European Social Forum med det så kallade "recclaim the streets" i spetsen krossat Malmös gator och försökt ta ihjäl snutar.
ESF säger sig vara för ett mer solidariskt, mindre främlingsfientligt och ett rent allmänt mysigare samhälle. Men i verkligheten, så handlar det om gamla vanliga fascister, som delar nazisterna och de radikala islamisternas konspirationsteorier mot de utsatta judarna.

"Man räknar med över 20 000 deltagare från tusentals organisationer i Europa till evenemanget. Med 200 seminarier och 400 programpunkter skall man utbyta tankar om hur man skall ”bygga ett rättvisare, mer hållbart, demokratiskt och solidariskt Europa”, sägs det.
Forumet erbjuder flera bisarra och obehagliga inslag. Till exempel finns det ett ämne som heter Freedom struggle is not terrorism. Där står bland annat:
Panelen skall diskutera hur ”Imperialism och Zionism” använder terrorlistor för att försvaga och likvidera befrielserörelser, vänsterrörelser och solidaritetsgrupper, och hur detta sker i länder som Palestina, Bas­kien, Colombia, Grekland, Turkiet, Belgien och Danmark.
Andra än mer obskyra seminarieämnen är Dolda makter och den globala eliten.
"

Den här retoriken känner vi alla så väl igen från manifestet som Hitler tog fram i sin "Mein Kampf". Det här rör sig alltså bara om nazister under cover. Jag förstår inte varför polisen inte öppnar eld mot terrorister som kastar sten och utgör en ständig fara mot den allmänna säkerheten.

Men det är inte detta som är mest skrämmande. För vi visste ju alla sedan tidigare att kommunister=nazister. Det riktigt skrämmande är att Sveriges enade socialdemokratiska maktmaskin stödjer dessa terrorister och folkmordsförespråkare;

"De svenska organisationer som är företrädda i ESF:s styrelse är bland andra ABF, Attac Sverige, Föreningen Ordfront, Handelsanställdas förbund, LO-distriktet i Skåne, SSU Skåne, Svenska transportarbetareförbundet och Ung vänster. Malmö stad stödjer festivalen med 2 miljoner kronor. Statens kulturråd stödjer ekonomiskt den kulturella delen av evenemanget."

Jag fattar inte varför sossarna någonsin blev rumsrena. Var det inte en tillräcklig varningsklocka för att något inte stod rätt till, då de använde utvecklingsstörda i tortyrliknande experiment, bedrev rasbiologi etc alá nazityskland? [tired]

http://sydsvenskan.se/opinion/aktuellafragor/article365094/Obehagliga-inslag-pa-...


   
Citera
Ämnesstartare

If you have a jewish friend, now is the time, now is the time, for your friendship to end


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

då de använde utvecklingsstörda i tortyrliknande experiment

Vem i helvete bryr sig om utvecklingsstörda? Dem är ju trots allt värdelöst felande genetiskt avfall


   
SvaraCitera

Sieg heil!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tramsinlägg.

Comhem:

Så har nu European Social Forum med det så kallade "recclaim the streets" i spetsen krossat Malmös gator och försökt ta ihjäl snutar.

Din fåntratt. Reclaimet ingick inte i ESF och det är ingen som försökt ha ihjäl några snutar.

Ett par rutor gick sönder och folk klottrade lite, jag kan inte föreställa mig att någon vettig människa på fullt allvar bryr sig om sånt där. Jag tycker ärligt talat att folk som gnäller på sånt är helt efterblivna och inte har något liv.

Snuten är ju skitsura över att de inte fick gripa in mot reclaimet och sätta i gång kravaller, fatta de har säkert laddat i flera månader och sen händer ingenting. Inga kravaller, inget action. Besvikelsen är total. En besvikelse som de nog delar med vissa på vänsterkanten, men de allra flesta av oss är glada över att det inte blev några kravaller.

Comhem:

Andra än mer obskyra seminarieämnen är Dolda makter och den globala eliten.

Det var vaken.se som tänkt ha den punkten, men en kompis ringde upp ESF och berättade att vaken.se var tokiga konspirationsteoretiker och då plockades de bort.

Comhem:

Jag förstår inte varför polisen inte öppnar eld mot terrorister som kastar sten och utgör en ständig fara mot den allmänna säkerheten.

Om du inte förstår det så måste du ju vara mentalt eftersatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

Vem i helvete bryr sig om utvecklingsstörda? Dem är ju trots allt värdelöst felande genetiskt avfall

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

KarlMarx:

jag kan inte föreställa mig att någon vettig människa på fullt allvar bryr sig om sånt där.

Säg det till oss skattebetalare! Vet mycket väl hur jävla mycket skit ni vänstermänniskor hittar på och kostar samhället. Hitta någon annan hobby för fan...


   
SvaraCitera

Jonte6:

Säg det till oss skattebetalare! Vet mycket väl hur jävla mycket skit ni vänstermänniskor hittar på och kostar samhället. Hitta någon annan hobby för fan...

men din demena horsare , ingen skattebetalare sponsrade reclaim the streets vad förstår du inte?


   
SvaraCitera

raoulduke:

men din demena horsare , ingen skattebetalare sponsrade claim the streets vad förstår du inte?

Är du efterbliven på riktigt? Vilka tror du betalar skadorna för all vandalism?


   
SvaraCitera

Jonte6:

Vilka tror du betalar skadorna för all vandalism?

antog att du syfta på topic my bad :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

de utsatta judarna.

Nu får du allas sympatier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonte6:

Säg det till oss skattebetalare!

Det är ett så otroligt lamt argument. Dessutom så betalar jag också skatt, även till mycket som jag verkligen inte vill finansiera.

Tycker ni verkligen att det är så otroligt hemskt? Jag begriper det inte.
Jag kan fatta att man tycker att skadegörelse är onödigt, men att man på fullt allvar blir uppspelt har jag svårt att fatta.

Jonte6:

Vilka tror du betalar skadorna för all vandalism?

Saneringen kostade 70.000 kronor, det är inte speciellt mycket. Hur mycket pengar tror du inte att 20,000 tillresta besökare bidrog till genom att leva och konsumera i Malmö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår fortfarande inte varför antisionism skulle vara likställbart med judehat.
Är antiislamism lika med muslimhat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Den här retoriken känner vi alla så väl igen från manifestet som Hitler tog fram i sin "Mein Kampf". Det här rör sig alltså bara om nazister under cover.

Guilt by association. Hitler förespråkade även ett vegetariskt leverne - är vegetarianer nazister då? Hitler var även kristen - betyder det att alla kristna är nazister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Din fåntratt. Reclaimet ingick inte i ESF och det är ingen som försökt ha ihjäl några snutar.

Precis som antifa ingår i vänsterns aktioner, så ingår reclaim the streets i det här spektaklet.

KarlMarx:

Ett par rutor gick sönder och folk klottrade lite, jag kan inte föreställa mig att någon vettig människa på fullt allvar bryr sig om sånt där. Jag tycker ärligt talat att folk som gnäller på sånt är helt efterblivna och inte har något liv.

Ett regn av glasflaskor och stenar som krossade rutorna och gjorde plåtskador på otaliga polisfordon och privatfordon, förstörda skyltfönster, en svårt misshandlad förbipasserande, en våldtagen kvinna som ingen i terrorgruppen brydde sig om. Jag tycker ärligt talat att folk som försöker marginalisera den typen av aktioner är helt efterblivna och saknar liv.

KarlMarx:

Om du inte förstår det så måste du ju vara mentalt eftersatt.

Nu blev du allt lite sur, bara för att inte alla här stödjer terrorbombningar mot McDonalds och liknande [rolleyes]
Utgör terrorister ett hot mot den allmänna säkerheten, så ska de skjutas undan. Jag kan betala skatt för de kulorna, det är det värt.


   
SvaraCitera