Aviseringar
Rensa alla

sveriges engelska


Ämnesstartare

varför e svenskar så dåliga på engelska? tittar på fashion week på tv och ingen inte ens de proffesionella pratar ok engelska hur blev det såhär? vi e väl rätt så moderna va lr?


   
Citera
Ämnesstartare

Jadu...jag kan inte ta åt mig. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jadu...jag kan inte ta åt mig. =(

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svenskar bryter så fult på engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Svenskar bryter så fult på engelska.

hahaha ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att vi är dåliga vad annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska bemästra vårt egna språk något bättre innan du börjar klaga på deras engelska! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

varför e svenskar så dåliga på engelska?

Skämtar du? Engelskspråkiga tycker att vi har goda kunskaper i språket jämfört med andra länder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsle:

Svenskar bryter så fult på engelska.

Well, yeah...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tycker du ska bemästra vårt egna språk något bättre innan du börjar klaga på deras engelska! [mad]

Vad pekar på att jag inte talar korrekt svenska? Jag talar perfekt svenska så det kan du inte klaga på! Självklart så slinker det in en del "typ" "hon ba" "han ba" "lixom" men det är väl bara mänskligt, eller????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svenskar är generellt sätt väldigt bra på engelska för att inte ha det som modersmål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehhh svenskar kommer ju typ på andra plats, efter holländare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad pekar på att jag inte talar korrekt svenska? Jag talar perfekt svenska så det kan du inte klaga på! Självklart så slinker det in en del "typ" "hon ba" "han ba" "lixom" men det är väl bara mänskligt, eller????

Hur du talar vet jag, tyvärr, ingenting om. Men i skrift är den inte precis repfri!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Skämtar du? Engelskspråkiga tycker att vi har goda kunskaper i språket jämfört med andra länder

Då är det väl bara fashion people som inte kan språket och bryter fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Svenskar är generellt sätt väldigt bra på engelska för att inte ha det som modersmål.

[badgrin]


   
SvaraCitera