Aviseringar
Rensa alla

Sveriges vägskyltar är svåra gemfort med USA:s


tur att du inte behöver köra bil här då om du tycker att det är så svårt


   
SvaraCitera

Är den här snubben seriös?

Jag hatar äckel som dig (New York City), ska du veta. Amerikaniseringen måste stoppas!


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Amerikaniseringen måste stoppas!

JAAA!!! DÖD ÅT ALLT SOM HAR MED USA ATT GÖRA!!! JAG SKA SLÄNGA UT MIN DATOR, MIN SKÄRM, MIN TV, MIN MOBIL, MIN ....MIN.. MIN... MIN........ GENOM FÖNSTRET DIREKT!![mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Ovie Vicious:

JAAA!!! DÖD ÅT ALLT SOM HAR MED USA ATT GÖRA!!! JAG SKA SLÄNGA UT MIN DATOR, MIN SKÄRM, MIN TV, MIN MOBIL, MIN ....MIN.. MIN... MIN........ GENOM FÖNSTRET DIREKT!![mad][mad][mad]

Det är därför man har finska, svenska och japanska saker. Inget amerikanskt skit...

DEATH TO AMERICA!


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Det är därför man har finska, svenska och japanska saker. Inget amerikanskt skit...

Mm.. och du tror att allt det där med alla dess komponenter tillverkas och utvecklas enbart i de länderna...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är för att amerikaner är tröga


   
SvaraCitera

New York City:

Sveriges vägskyltar är svåra gemfort med USA:s.
Vaffan dom flesta ar bara symboler, och vissa skyltar skyltar har svara symboler.

elephunk:

det är för att amerikaner är tröga

Sant. De vill ofta inte anstränga mer än vad de behöver när det kommer till sånt här.


   
SvaraCitera

Ovie Vicious:

Mm.. och du tror att allt det där med alla dess komponenter tillverkas och utvecklas enbart i de länderna...[zzz]

Nej.


   
SvaraCitera

New York City:

one-way or two-way street

antar att det är en riktning när det inte är några streck på vägen och en skylt visar om det är en envägsgata.

sedan:
Om det är streckad linje får du köra över den för att tex: köra om.
Sen när det är en hel linje är det inte tillåtet att köra över den.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Nej.

Så varför har du inte slängt din dator om du nu hatar allt som är amerikanskt?


   
SvaraCitera

Ovie Vicious:

Så varför har du inte slängt din dator om du nu hatar allt som är amerikanskt?

Vad vet du om min dator? Jag kanske har gjort en egen processor, ett helt eget grafikkort, allting själv. Eller så har jag kanske har köpt helt svenska komponenter, chassi allting, det vet väl inte du?

Jag hatar inte allt som är amerikanskt. Jag hatar bara när svenskar ser upp till USA. Kan de inte bara vara stolta svenskar istället?

Att säga "DEATH TO AMERICA" kanske var att ta i om du nu tog illa upp, lilla gubben. Ska du gråta? Här får du luta dig mot min axel *jag tar undan min axel när du lutar dig* *DUNK!* "AJ!", säger du.

Då skrattar jag.


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Vad vet du om min dator? Jag kanske har gjort en egen processor, ett helt eget grafikkort, allting själv. Eller så har jag kanske har köpt helt svenska komponenter, chassi allting, det vet väl inte du?

Jo, för det är ju högst troligt.
Jag kanske är från planeten pluto och vet allt om dig???

Håkanbråkan:

Kan de inte bara vara stolta svenskar istället?

How patriotic[ops]

Var övriga inlägget ett försök att göra mig irriterad? Du underhöll mig istället, sitter och äter cheez balls och är allmänt nöjd just nu. He'påre!

edit
Snygg frilla på bilden förresten! Vem klippte dig så? Skicka gärna frisörens nummer i PM.


   
SvaraCitera

Ovie Vicious:

Jo, för det är ju högst troligt.
Jag kanske är från planeten pluto och vet allt om dig???

Sant...

Ovie Vicious:

How patriotic

Ganska, faktiskt

Ovie Vicious:

Var övriga inlägget ett försök att göra mig irriterad? Du underhöll mig istället, sitter och äter cheez balls och är allmänt nöjd just nu. He'påre!

Du har det chill, med andra ord![y]

Nja, det var väl lite det men framförallt var det väl att jag kom och tänka på någonting kul och skrev ner det, sen hoppades att andra skulle tycka att det var kul också. Så om du blev underhållen så är väl det delvis lyckat.[bigcheers]

Ovie Vicious:

Snygg frilla på bilden förresten! Vem klippte dig så? Skicka gärna frisörens nummer i PM.

Bor du i Stockholm? Han har sin salong vid NK ungefär, en liten bit därifrån på Hamngatan! Kommer inte ihåg vad den hette riktigt, men det var något med "Pajasprimater", eller något sånt. Du får kolla upp det![y]


   
SvaraCitera
kachin

vadå det e väl fint med lite färg


   
SvaraCitera

Håkanbråkan:

Så om du blev underhållen så är väl det delvis lyckat.[bigcheers]

Win-win alltså! Hata inte USA så att du får en hjärtinfarkt eller något[wink] Trevlig helg[wink]


   
SvaraCitera