Aviseringar
Rensa alla

Svettas enormt mycket, året om!


messi12:

Tacka gudarna för det du! Glad att du slipper det iaf... för det är inget roligt att genomlida ska du veta [sad]

är du hårig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

är du hårig?

Så in i helvete! Inte direkt så att jag har hela bröstet fullt med hår, men benen, speciellt knä och neråt, samt baksida lår...


   
SvaraCitera

messi12:

Så in i helvete! Inte direkt så att jag har hela bröstet fullt med hår, men benen, speciellt knä och neråt, samt baksida lår...

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan svettningarna bero på det tror du?


   
SvaraCitera

messi12:

Kan det ha med att jag har låg kroppstemperatur?

var skulle logiken i det ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var skulle logiken i det ligga?

Ingen aning, tänkte mer att det kanske är så att har du högre kroppstemperatur svettas du inte lika lätt som en med låg..?


   
SvaraCitera

messi12:

Ingen aning, tänkte mer att det kanske är så att har du högre kroppstemperatur svettas du inte lika lätt som en med låg..?

att du svettas har att göra med att kroppen vill hålla din temperatur jämn hela tiden. jag tror inte någon grad hit eller dit på din ursprungliga temperatur gör någon större skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

att du svettas har att göra med att kroppen vill hålla din temperatur jämn hela tiden. jag tror inte någon grad hit eller dit på din ursprungliga temperatur gör någon större skillnad.

Vadå? Så min temperatur hoppar hej vilt menar du?


   
SvaraCitera

messi12:

Vadå? Så min temperatur hoppar hej vilt menar du?

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

messi12:

hålla din temperatur jämn hela tiden.

Alltså bör min temperatur hoppa upp hej vilt, om den nu vill hålla temperaturen så jämn som möjligt. Eller hur?


   
SvaraCitera

messi12:

Alltså bör min temperatur hoppa upp hej vilt, om den nu vill hålla temperaturen så jämn som möjligt. Eller hur?

Det har vad jag vet inget med saken att göra, människor som lider av den där "svettsjukdomen" har fler svettkörtlar än andra.


   
SvaraCitera

nej det var fel
de har överaktiva svettkörtlar.


   
SvaraCitera

stod det


   
SvaraCitera

men jag har sett något om att de målar svettområdet med någon lösning som avslöjar var svettkörtlarna finns
och då kan man se att folk som lider av överdriven svettning har fler svettkörtlar
hm hm
annars är det bara att fler svettkörtlar är aktiva eller nått.


   
SvaraCitera

messi12:

Har ett sjuhelvetes problem, det är så att jag lider av en helvetes översvettning!

Helvete! [bigsmile]


   
SvaraCitera