Aviseringar
Rensa alla

sviken


Ämnesstartare

Vad ska man göra när alla vänner sviker och man är helt ensam kvar?


   
Citera

Skaffar nya.


   
SvaraCitera

Skaffa nya vänner eller sluta lipa över spilld mjölk.


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

Vad ska man göra när alla vänner sviker och man är helt ensam kvar?

Varför sviker de dig, och hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyck det är ett litet problem eller nå, men det känns så ensamt. inte kul. men min bästavän har börjat umgås med en annan och struntar i mig och tar mig förgivet. hon är ju inte min enda vän med de andra är upptagen med annat och har aldrig tid med mig längre...


   
SvaraCitera

man inser att dem man trodde var bra mänskor var svin som alla andra och gör inte om misstaget.

sup3rfre4k:

med de andra är upptagen med annat och har aldrig tid med mig längre...

kan det inte vara bra att dem får ett eget liv


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

men min bästavän har börjat umgås med en annan och struntar i mig och tar mig förgivet

Prata med din vän. Säg att det känner som att hon överger dig. Visa lite framfötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men jag vågar inte släppa taget om henne. Är rädd för att bli lämnad ensam...


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

Ja, men jag vågar inte släppa taget om henne. Är rädd för att bli lämnad ensam...

PRARA MED HON DÅ! Om hon inte vill ha något med dig att göra så är det dags att skaffa en ny vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

PRARA MED HON DÅ! Om hon inte vill ha något med dig att göra så är det dags att skaffa en ny vän.

Har försökt men hon blir bara sur på mig. Men hur ska jag göra för att bryta kontakten med henne då?


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

Har försökt men hon blir bara sur på mig. Men hur ska jag göra för att bryta kontakten med henne då?

Du behöver inte bryta kontakten med hon ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du behöver inte bryta kontakten med hon ens.

Jo, ibland känns det som om det är bäst så.

sup3rfre4k:

Om hon inte vill ha något med dig att göra så är det dags att skaffa en ny vän.

Har ju redan andra vänner men inte lika nära.


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

Har ju redan andra vänner men inte lika nära.

Man kommer närmre folk i tiden.


   
SvaraCitera

sup3rfre4k:

Har ju redan andra vänner men inte lika nära.

Vill du inte bli ensam så får du väl jobba vidare på din relation med dem. Ni kanske kan bli lika nära vänner som du var med din tidigare bästa vän.

Och henne finns det väl ingen anledning att bryta helt med. Låt det vara som det är bara och umgås med andra, ni två kanske hittar tillbaks till varandra någon gång.


   
SvaraCitera