Aviseringar
Rensa alla

Sviken


Ämnesstartare

Vissa stunder här i livet känns så grymt perfekta, sen förstörs dem. Av henne, hon den där som MIN pojkvän fick känslor för. Hon den där som MIN pojkvän ljög om, han sade att han var tvungen att plugga, han ville att vi två, jag och han skulle kunna ha en framtid tillsammans. Därför var han tvungen att stänga av telefonen. Så att han inte skulle sitta och skriva till mig. Jovisst, istället sitter han hos henne.

Jag mår skit, de gånger han är med mig är han inte den han brukade vara. Nu är han tyst, vill knappt hålla i mig. Jag frågar vad det är, han rycker på axlarna. Jag försöker hålla hans hand men känner hur den sakta dras bort. Jag funderade på att göra slut, då berättade han. Vad han gjort, bit för bit... Lögn efter lögn

Jag ville inte se honom, hur kunde han svika mig så? Men efter en kort betänketid kom jag fram till att jag vill vara med honom ändå. Han sade att hna ville vara med mig, tills han förstod att jag fortfarande var sårad, han klarade inte av att se på mig utan att må dåligt. Så nu ville inte han prata med mig. Ännu en gång kände jag mig sviken, ja mitt hjärta krossades verkligen på nytt.

Det tog en helg, sen ville han ha mig tillbaka. Problemet? Han vill inte prata om vad som hänt... Visst, relationen har gått tillbaka till hur det var förut, vi kramas, vi kysser varandra, vi sitter och skrattar tillsammans i timmar men sen kommer de stunder. Då hon "ploppar" fram i mitt huvud. Jag ser helt plötsligt hennes hand smeka hans lår istället för mitt, jag hör hennes skratt eka mellan väggarna när han sagt något roligt, jag ser han kyssa hennes läppar istället för mina.

Allt jag vill är att han ska kunna prata med mig om det, jag vill inte prata med någon annan men han ger mig inget alternativ. Det känns så fult att dra det inför en vän, eller någon utomstående. Jag vill bara kunna få ut allt, alla jävla känslor.

Är väl därför jag skriver här, för att få ut mig allt för stunden. Jag förväntar mig inga svar, jag behövde bara få...


   
Citera

Skriv det här i ett blogginlägg istället.

Lycka till med allt.


   
SvaraCitera

FaLaFeLn:

hennes hand smeka hans lår istället för mitt

FaLaFeLn:

istället för mitt

FaLaFeLn:

mitt

what?


   
SvaraCitera

FaLaFeLn:

Av henne, hon den där som MIN pojkvän fick känslor för

FaLaFeLn:

Hon den där som MIN pojkvän ljög om

Tycker du lägger lite mycket fokus på att han var "din" och att du kanske ska se att grabben har en egen vilja [zzz]


   
SvaraCitera

Vilket as.
Men ja, ni måste verkligen prata igenom det.
Ett förhållande byggt på hjärnspöken fungerar inte.


   
SvaraCitera

Pappbox:

FaLaFeLn: hennes hand smeka hans lår istället för mitt
FaLaFeLn: istället för mitt
FaLaFeLn: mitt
what?

Hahaha, såg ej detta.
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj... Men hennes hand smekte hans lår istället för att min hand smeker det eller nåt.. helvete vad jopbigt det där blev då.. 😛


   
SvaraCitera

FaLaFeLn:

Är väl därför jag skriver här, för att få ut mig allt för stunden. Jag förväntar mig inga svar, jag behövde bara få...

Tycker du ska lämna honom. Finns massor av killar där ute som vill vara med dig och bara dig. Utan att gå till andra tjejer och ljuga om det.


   
SvaraCitera

FaLaFeLn:

Är väl därför jag skriver här, för att få ut mig allt för stunden. Jag förväntar mig inga svar, jag behövde bara få...

Petter:

Hur ska man få dendär speciella tjejen?

Vad ska man göra för att bli attraktiv?

Hur ska man utvecklas för att bli en cool kille?

Mycket av detta står redan svarat i post på post från många av forumets "lite erfarna" postare.
Men, eftersom det kommer folk var och varannan dag och i princip frågar samma sak.
Dethär blir en liten Toughlove post blandat med en post hur du ska ta dig från ditt dåliga beteende.

Hur ska man få dendär speciella tjejen?

Du kommer inte få dendär speciella tjejen, oftast är det redan försent. Du har redan bränt dina broar, inse detta direkt så kan du ta dig vidare i din personliga utveckling och få ett bättre liv. Det finns TUSENTALS minst lika bra och bättre tjejer där ute.


   
SvaraCitera