Aviseringar
Rensa alla

Sviken av sin Pojkvän/Flickvän av alla skäl


Scrax:

Säg inte emot, jag säger vad jag tycker. Jag vill ha honom för mig själv... Slutdiskuterat...[tired]

[confused] Du skapar en tråd på ett publikt forum men blir pissed när man kommenterar? Makes no sense.
Jag förstår om det hela törnar din stolthet litegrann, men saker som:

Scrax:

Jag vill ha honom för mig själv...

Scrax:

För han hade runkat och fått utlösning till den jävla horan på en jävla klädessida... jag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig.

får mig att anse att du överreagerar en aning.
Om han säger att han inte gillar andra tjejer så gör han nog inte det, det är onödigt av dig att vara misstänksam utan någon grund till det.
Att han runkar till en bild innebär knappast att han kommer vara otrogen mot dig. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, nä... och jag vet att jag överreagerar, jag är väl bara född så. Kan inte ändra på det. Förlåt så mycket! Jag ska försöka bättra mig...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saxar ett svar från mig själv från en annan tråd [y]

UnclePadda:

Ärligt talat, det är hans ensak om han kollar på porr. Det rör inte ert gemensamma sexliv, det rör hans. Likväl som han inte har något med att göra när, hur och varför du onanerar om du nu gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska det betyda? [shake]


   
SvaraCitera

Scrax:

Hm, nä... och jag vet att jag överreagerar, jag är väl bara född så. Kan inte ändra på det. Förlåt så mycket! Jag ska försöka bättra mig...[sad]

Det är klart du kan ändra det. [rolleyes]

Scrax:

Vad ska det betyda? [shake]

Det betyder att sålänge han fortfarande har sex med dig så angår det egentligen inte dig vad han runkar till, precis som det inte angår honom vad du onanerar till.

Föv finns det en fin blå knapp nere i högra hörnet av varje inlägg som det står "Citera" på, du borde lära dig att använda den. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Föv finns det en fin blå knapp nere i högra hörnet av varje inlägg som det står "Citera" på, du borde lära dig att använda den.

Jippi! Jag hittade den 😉 Aja, tack ändå och då vet jag vad jag bör veta 😉


   
SvaraCitera

Ska du styra över hans fantasi också?
suck...klarar du inte av att lita på någon så borde du kanske inte ha ett förhållande


   
SvaraCitera

Scrax:

Hm, nä... och jag vet att jag överreagerar, jag är väl bara född så. Kan inte ändra på det. Förlåt så mycket!

Du låter som mitt ex[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

ag blev skitledsen och ville bara ta livet av mig.

.__.
Du är läskig.

Scrax:

Tycker någon att det var taskigt? Eller är det verkligen SÅ svårt att behärska sig, som han sa?[chocked]

Nej, jag tycker snarare att det är du som är taskig, sjuk och som behöver hjälp.
Funderat på att kontakta en kurator eller psykolog, det hade nog hjälpt dig, eftersom du inte verkar ha alla hästar i stallet och antagligen behöver hjälp med att fånga in dem igen [zzz]

Det är dig det är fel på, inte din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

Jag vill ha honom för mig själv...

Klart du vill, men håller du FÖR hårt kanske han sliter sig![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

Jag vet att det kanske inte är konstigt, men det här är första gången jag har haft ett seriöst förhållande... och jag är rädd att han blir otrogen eller nåt, även fast han sagt att han inte gillar andra tjejer, men vem vet? han kanske någon dag hittar någon som är finare än jag?![sad]

Jag tror ju knappast att han är otrogen bara för att han runkar och kollar på Internet , det gör väl alla killar? [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det är dig det är fel på, inte din pojkvän.

Du, jag hatar dig redan, så kom inte hit och snacka skit, det räcker att man säger lugnt och mer snällt. Det där var skitelakt [mad] Jävla sär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet... FÖRLÅT ALLIHOP... UTOM NINTENDO!!! GRRR!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrax:

Du, jag hatar dig redan, så kom inte hit och snacka skit, det räcker att man säger lugnt och mer snällt. Det där var skitelakt [mad] Jävla sär!

Det är du som är sjuk, som vill kontrollera din pojkväns fantasier.
Sök hjälp mot din svartsjuka och ditt dåliga självförtroende.
Om du är rädd för att han ska vara otrogen för att han runkar till en bild i en katalog, så är det tyvärr dig det är fel på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh, du, han runkade inte till en JÄVLA katalog. Du kan fan gå och dö, ditt jävla sär! Skaffa dig ett liv i stället för att snacka skit här. Jävla idiot![mad]


   
SvaraCitera