Aviseringar
Rensa alla

Swefilmer stänger för gott


Ämnesstartare

ja i denna video ser ni en som är typ grundaren berätta 
Men betyder det då att dreamfilmer oxå stänger ner för att båda använde samma grund? Hur kommer detta påverkar er vardag och kommer alla var tvungna att ladda ner nu eller skaffa netflix, viaplay mm?  
Kanske löjligt att göra en tråd om detta men jag finner det intressant hur ni tänker kring det då kommentarerna till videon är typ "mitt liv är över" och inte mycket mer förklaring kring det :I Så ja  


   
Citera

Dom har ju swehd.com
Stänger det också ner då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swefilmer brukar mest vara en sista utväg för mig för deras översättningar är superskräp. känner inte att jag lär påverkas så mycket. kanske ännu en ursäkt till att använda netflix om jag känner att jag behöver övertalning - det är ändå bättre än alla andra streamingtjänster jag har provat på. 


   
SvaraCitera

Jag brukar använda swefilmer till se vilka som är bra eller inte, för att sedan, förutsatt att filmen är bra, köpa den. 
Då jag ser ganska mycket fim påverkar det mig rätt mycket. 
Netflix har jag inte, och tänker inte skaffa. Inte viaplay heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redadom större streaming tjänsterna. Hbo, netflix och viaplay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply deras översättningar är superskräp. 

Tur att man lär sig engelska i skolan dåTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Tur att man lär sig engelska i skolan dåTumme upp

aa, dvs inte behöver deras superskräpiga översättningar eller hemsidan. men kan va gött om man är supertrött eller umgås med någon som inte känner sig lika trygg i sin engelska. vad är din poäng?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyft snyft

jävla fjantig snubbe i videon.

Skaffa lite jävla pondus istället och flytta sidan utomlands om ni skall syssla med olagliga grejer.

Han spelar oskyldig trots att det är jävligt uppenbart att han sysslat med olagliga grejer :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så går det när man bryter mot lagen. Att det tog så lång tid för vår dåliga polis att göra något. 

Jag vet hur jag skulle ha gjort för att aldrig bli upptäckt av polisen. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude: Jag vet hur jag skulle ha gjort för att aldrig bli upptäckt av polisen.

tungt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
snyft snyft

jävla fjantig snubbe i videon.

Skaffa lite jävla pondus istället och flytta sidan utomlands om ni skall syssla med olagliga grejer.

Han spelar oskyldig trots att det är jävligt uppenbart att han sysslat med olagliga grejer :$

Håller med.

Dessutom någon slags romantisk musik i bakgrunden.

Pajas. 

(Han alltså)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

aa, dvs inte behöver deras superskräpiga översättningar eller hemsidan. men kan va gött om man är supertrött eller umgås med någon som inte känner sig lika trygg i sin engelska. vad är din poäng?

Att du är sämst på engelska tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Att du är sämst på engelska tror jag.

fast det vet han ju ingenting om alls, läskigt med randoms som bara dyker upp från ingenstans och försöker kaxa.


   
SvaraCitera

Han stjäl andras verk och betalar inte för sig. Sedan ger han dessa verk vidare.

Nu sitter han och beklagar sig över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:

fast det vet han ju ingenting om alls, läskigt med randoms som bara dyker upp från ingenstans och försöker kaxa.

Troligtvis inte. Ja. Men det var nog vad han menade iallafall. 


   
SvaraCitera