Aviseringar
Rensa alla

Synd att det alltid ska kännas så hopplöst.


Jarkad:

Grejen är ju att jag har pratat med henne och hon har varit hemma hos mig, och det har gett mig falska förhoppningar. För ena stunden verkar hon kanske intresserad och i andra så är hon helt kall och trist. Det sistnämnda har ju då skett nyligen.

Det hör till spelet... T.ex. min förra pojkvän kände jag i över ett år och umgicks med som bara kompis, dissade när han stötte på mig, och till slut blev vi ändå ihop. Bara för att hon ena stunden inte är superpå så betyder det inte at hon inte är intresserad. Hon kanske känner sig sur för att du inte visar tillräckligt intresse? Vem vet.


   
SvaraCitera

Jag vet exakt vad du menar, har hänt samma sak för mig ;/

Jag gillade en tjej sedan 8an men visste aldrig redigt om hon gillade mig, men jag gillade henne, och det förstod hennes kompisar och berätade för henne. Sedan fick jag veta ifrån henne att hon inte alls gillade mig även om det verkat så (hon hade playat mig) Sedan dess har jag bara gillat en tjej och det gick bra till en början förutom att jag aldrig vågade ta de sista steget - med andra ord bli tillsammans... Och nu har båda de tjejerna pojkvän och ja gillar fortfarande den första och jag går i 2an, går lixom aldrig släppa henne! Men nu känns det hopplöst och försent ;o

Så känn dig inte ensam:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Så känn dig inte ensam:P

Ibland känns det nästan som det. Men jag beklagar dina problem också.


   
SvaraCitera

Vet, Den känslan är förjävlig och det finns inget värre att vara kär när man aldrig haft en tjej innan och vet inte hur man ska göra, det kanske inte är svårare än man tror.. 😛

Tror det är ganska många här i världen som har likadana problem 😛 men det är bara att gå vidare..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schill:

Tror det är ganska många här i världen som har likadana problem 😛 men det är bara att gå vidare..

Hoppet är det sista som överger en människa! [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera