Aviseringar
Rensa alla

synka ipod utan itunes?


Ämnesstartare

måste man använda itunes för att lägga in låtar på ipod?
jag har försökt i flera timmar med att installera itunes men nu ger jag nog upp. jag har windows xp 64 proff edition och det är därför det är så jävligt eftersom det inte finns sånna versioner av itunes längre!

eller är det nån som skulle kunna skicka mig en gammal itunes?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja du måste ha den skiten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför man inte ska ha skit ipod


   
SvaraCitera

Finns alltid att skaffa någonstans. Kanske finns en torrent fil med just den version (Vet inte hur man skriver det på svenska) som du vill ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

ja du måste ha den skiten.

nä hade jag pengar så skulle jag köpa nått annat! förslag?

Macktorsken:

Finns alltid att skaffa någonstans. Kanske finns en torrent fil med just den version (Vet inte hur man skriver det på svenska) som du vill ha.

ja jag får pröva att se om jag finner nått sånt. så jäkla irriterande vista versionen av itunes ska funka med xp 64 men man måste ändra i programet med orca[mad] men får det ändå inte att funka nått strul med quicktime


   
SvaraCitera

lasseboy87:

ja jag får pröva att se om jag finner nått sånt. så jäkla irriterande vista versionen av itunes ska funka med xp 64 men man måste ändra i programet med orca men får det ändå inte att funka nått strul med quicktime

Är nästan säker på att det finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Är nästan säker på att det finns.

hittade! tack som fan. hoppas det här funkar går jäkligt trögt att ladda ner.

är jag utan ljudbok på jobbet imorgon så blir jag galen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade en sida som hade massa gamla apps. men när jag ska starta itunes så står det att quicktime inte kunde hittas eller nått sånt fel -2096. får väll dra till clas ohlson å köpa nått billigt skit att lyssna på tills jag får råd med nån annan mp3 spelare.

skulle aldrig ha avinstallerat itunes men cp programmet hade skapat två identiska bibliotek och därför tagit upp dubbelt så mycket plats.


   
SvaraCitera

Har du kollat piratebay?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns andra applikationer, till Linux i alla fall. Borde finnas andra till Windöws också.

En snabb google-sökning senare:
http://www.simplehelp.net/2007/07/08/10-alternatives-to-itunes-for-managing-your...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan använda Red Chair Anapod, fungerar bra.

http://www.redchairsoftware.com/anapod/

Bästa tipset hittills trust me
pirata skiten och kör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

ja du måste ha den skiten.

Nej, det måste han inte. Finns gott om alternativa applikationer till iTunes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Nej, det måste han inte. Finns gott om alternativa applikationer till iTunes.

Jasså det visste jag inte. bara läst att itunes krävs för att synka o lägga till musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Nej, det måste han inte. Finns gott om alternativa applikationer till iTunes.

yes winamp funkar med ipod! tack för tipset!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Jasså det visste jag inte. bara läst att itunes krävs för att synka o lägga till musik.

Jag har läst att George W. Bush var Jesus son, men det gör det inte sant. Inte ens om det stod i en väldigt tjock bok.

lasseboy87:

yes winamp funkar med ipod! tack för tipset!

Winamp, Rhytmbox och en uppsjö andra.


   
SvaraCitera