Aviseringar
Rensa alla

synnedsättning


Ämnesstartare

jag har ju synnedsättning o de går inte att redigera med glasögon asså de som stör mig o gör mig ledsen de är att mitt  öga skela asså jag har en skelning men asså jag vågar eller vill inte göra en opration för det kan gå åt helvete det är otroligt sorligt för mig detta o såklart de är jobbigt att leva med detta i vardagen   va snälla i komentarsfältet detta göra mig så otroligt känsligt asså de är svårt att sluta bry sig om detta men jag vill gärna sluta bry mig vad fan ska jag göra? det är ett helvete!


   
Citera

Operation går , en polare var tvungen att operera sitt öga 9 gånger innan de slutade skela. Eller så skiter du i det och lever livet . 


   
SvaraCitera

Operationer är alltid farliga , men har du hört med optikern om det är det enda valet?


   
SvaraCitera

Du kan ha solglasögon på dig när du går ut så ser du ut som en filmstjärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Operation går , en polare var tvungen att operera sitt öga 9 gånger innan de slutade skela. Eller så skiter du i det och lever livet . 

Marsbrud:
Operationer är alltid farliga , men har du hört med optikern om det är det enda valet?

asså när jag fick beskedet av min syn så va de inte läge för mig att angående min skelning för jag grät så  mycket inombords så jag ville inte leva längre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer  jag få en tjej? vet att frågan är dum..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Operation går , en polare var tvungen att operera sitt öga 9 gånger innan de slutade skela. Eller så skiter du i det och lever livet . 

asså jag tror inte jag orkar göra de de kan gå åt helvete o vill inte riskera mig för de hellre att jag har en dålig syn o kumma se allt än att inte se någonting


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:
kommer  jag få en tjej? vet att frågan är dum..

Har aldrig hört talas om någon som inte vill bli ihop med någon för en skelning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:

Har aldrig hört talas om någon som inte vill bli ihop med någon för en skelning

okej men jag tycker jag ser mer ripad ut med rakad skalle så  de är naaajs men jag får väl leva med skiten även om den stör miig


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

okej men jag tycker jag ser mer ripad ut med rakad skalle så  de är naaajs men jag får väl leva med skiten även om den stör miig

Gör bara en operation om du känner att det är jobbigt för dig att se 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men asså hur fan lär jag mig att leva med detta när setta är typ min svaga pungd eller de som är känsligast för mig?


   
SvaraCitera

Du kan försöka träna upp ditt svaga öga på egen hand genom att täcka det andra ögat med en lapp. Då kommer det ögat som är svagt att lära sig fungera på egen hand, det är därför du skelar just nu eftersom ögat blir trött och överlåter allt jobb till det andra ögat.

Om du är rädd för att operera dig så behöver du absolut inte göra det. Du kommer ändå att få tjejer, det är inte någonting som kommer hindra en person från att bli kär i dig. En så ytlig person är ändå inte någon du vill vara tillsammans med och dela ditt liv med..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
kommer  jag få en tjej? vet att frågan är dum..

Nej, du får nog arbeta lite för det precis som alla andra. Säger inte att vissa inte tvingas arbeta hårdare än andra, sådan konkurrens kommer att existera så länge människor är sexuella. 

Orättvist? Hmm, partnerskap är ingen mänsklig rättighet.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Du kan försöka träna upp ditt svaga öga på egen hand genom att täcka det andra ögat med en lapp. Då kommer det ögat som är svagt att lära sig fungera på egen hand, det är därför du skelar just nu eftersom ögat blir trött och överlåter allt jobb till det andra ögat.

Om du är rädd för att operera dig så behöver du absolut inte göra det. Du kommer ändå att få tjejer, det är inte någonting som kommer hindra en person från att bli kär i dig. En så ytlig person är ändå inte någon du vill vara tillsammans med och dela ditt liv med..

har haft lapp för ögat när jag var mindre inget hjälpte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Du kan försöka träna upp ditt svaga öga på egen hand genom att täcka det andra ögat med en lapp. Då kommer det ögat som är svagt att lära sig fungera på egen hand, det är därför du skelar just nu eftersom ögat blir trött och överlåter allt jobb till det andra ögat.

Om du är rädd för att operera dig så behöver du absolut inte göra det. Du kommer ändå att få tjejer, det är inte någonting som kommer hindra en person från att bli kär i dig. En så ytlig person är ändå inte någon du vill vara tillsammans med och dela ditt liv med..

taack de värmer


   
SvaraCitera