Aviseringar
Rensa alla

Synns Spice på pissprov (Eclipse Mars)


Ämnesstartare

mediakatt:

Du inser att det finns abnormt många substanser som är narkotikaklassade, och att de knappast bestämmer sig för att testa för alla dessa, va?

Men visst, spice är väl så pass likt cannabis att det inte är helt omöjlöigt att de skulle testa även för det.

I ett vanligt piss prov, där syns inte bara cannabis.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hampie:

Är du orolig, rök inte på, oavsett med vad, innan du skall testa. Ganska enkelt va?

Jo, men det känns inte nödvändigt att vänta nu när jag redan beställt och så, eftersom den sorten jag beställde är laglig.


   
SvaraCitera

Bloodyvengeance:

Så jag undrar ifall jag kan åka fast på piss för det?

Jag har hört att spice inte dyker upp på piss, men eftersom jag enbart har hört detta och inte har någon fakta som bevisar det så tycker jag att du borde kolla upp det ordentligt innan du röker det, om du nu ska på piss.

Och vad i helvette skulle man göra på akuten om man hade rökt lite cannabis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Jag har hört att spice inte dyker upp på piss, men eftersom jag enbart har hört detta och inte har någon fakta som bevisar det så tycker jag att du borde kolla upp det ordentligt innan du röker det, om du nu ska på piss.

Och vad i helvette skulle man göra på akuten om man hade rökt lite cannabis?

Okej, fan försöker för fullt att kolla upp det, men den drogen är ju rätt oforskad och vet inte vart jag ska vända mig det är därför jag vänder mig till detta skitforum.

Hmm, jag hade 2.5 promille i blodet.
Det var inte jag som kontaktade akuten heller,
det var lite överdrivet tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bloodyvengeance:

I ett vanligt piss prov, där syns inte bara cannabis.

"Syns" inte bara? Hur tänker du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

"Syns" inte bara? Hur tänker du då?

Hur jag tänker, ja dom kollar inte endast efter cannabis.


   
SvaraCitera

Dom kollar inte Spice eller andra rökmixar på pissprov


   
SvaraCitera

Nej spice syns inte på pissprov efterssom dem nte kollar efter det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Ingen aning. Smartaste är väl bara att låta bli tills du pissat [cheers]

S3ON:

Idiot. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Zsasz

Bloodyvengeance:

Så jag undrar ifall jag kan åka fast på piss för det?

För det första, Ecplipse Mars är inte spice, Spice är ett produktmärke inte ett namn i allmänhet för lagliga örtmixer..

Och för det andra, Eclipse Mars är fortfarande laglig, även om det skulle synas (vilket det inte kommer göra ändå då dem ej tittar efter lagliga substanser) så skulle inget hända..


   
SvaraCitera