Aviseringar
Rensa alla

syselsättning?


Ämnesstartare

Har mer eller mindre som en vana att hetsäta pga av tristess, ångest eller bara för tomheten.
Om jag hela tiden hade något att syssla med så skulle jag nog kunna hålla mig till dagens riktiga måltider och inte hetsa.
Nån som har bra tips på sysselsättning? o då menar jag inte typ 'skaffa fler vänner', utan ja ni fattar nog.

[tråden kommer säkert bli låst för att nån kommer se det som pro-ana, men inse, jag äter! men palla hetsa i mängder på det.]


   
Citera

Haha jag gör desamma. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

Haha jag gör desamma. [smile]

df kan vi båda försöka hitta på något vi kan syssesätta oss med ><
fast iofs kanske du inte har så mkt emot att hetsa? jag får ångest av det o spyr [no-no] vill sluta med det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inga ätstörningar (längre), men jag småäter också mest hela tiden :S
Tackar mina gener att jag inte ser ut som en jävla gris nu.

Dagar jag är ute och träffar folk eller gör riktiga saker så äter jag inte alls lika mycket. Tristess troligtvis. -äter mer-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Tackar mina gener att jag inte ser ut som en jävla gris nu.

just df jag spyr efter att jag hetsat >< jag har inte sånna gener. Men lixom, slutar jag hetsa slutar jag ju spy. Så ge mig sysselsättning va fan! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

just df jag spyr efter att jag hetsat ><

då bör ju kanske ta hjälp, eftersom det blir en äs.

minimojen:

Så ge mig sysselsättning va fan! [cute]

ut och parta märä!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

då bör ju kanske ta hjälp, eftersom det blir en äs.

jag vet, vill ha hjälp, men änsålänge inte vågat be om den.
o tills jag vågar söka hjälp för den, kan jag ju iaf försöka göra nått åt det på egenhand.

I love Lucy:

ut och parta märä!

[cheers]

lixom mer typ, hej-jag-sitter-bara-hemma-framför-datorn-på-eftermiddagarna-vad-annat-kan-jag-göra-när-jag-inte-träffar-polare-? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

lixom mer typ, hej-jag-sitter-bara-hemma-framför-datorn-på-eftermiddagarna-vad-annat-kan-jag-göra-när-jag-inte-träffar-polare-? [tard]

ät frukt. drick mycket isvatten istället.

just sysselsätningar skulle jag nog säga att det är bäst att göra något med händerna, pilliga saker.

minimojen:

jag vet, vill ha hjälp, men änsålänge inte vågat be om den.
o tills jag vågar söka hjälp för den, kan jag ju iaf försöka göra nått åt det på egenhand.

jo, det är bra. jag klarade mig på egen hand, efter många år. hade dock tvärsom, vägrade äta.


   
SvaraCitera

minimojen:

df kan vi båda försöka hitta på något vi kan syssesätta oss med ><
fast iofs kanske du inte har så mkt emot att hetsa? jag får ångest av det o spyr [no-no] vill sluta med det [no-no]

Hahah jag hatart [mad] Spyr dock inte. Därför jag ser ut som jag gör nu. [wink] Jag brukar spela gitarr, eller sova..sova är bäst fast jag sover inte. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

just sysselsätningar skulle jag nog säga att det är bäst att göra något med händerna, pilliga saker.

just pilliga saker jag vill ha tips på ^^

funkar inte att dricka vatten o äta frukt ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

Hahah jag hatart [mad] Spyr dock inte. Därför jag ser ut som jag gör nu. [wink] Jag brukar spela gitarr, eller sova..sova är bäst fast jag sover inte. [no-no]

spela gitarr kan man ju göra [smile]
sova funkar inte då jag inte kan sova utan sömntabletter, kan ju inte gå o knarka sömntabletter hela dagarna [no-no]

hm, motionera? man kanske inte förbränner allt man hetsat men lite av det iaf ^^


   
SvaraCitera

minimojen:

spela gitarr kan man ju göra [smile]
sova funkar inte då jag inte kan sova utan sömntabletter, kan ju inte gå o knarka sömntabletter hela dagarna [no-no]

hm, motionera? man kanske inte förbränner allt man hetsat men lite av det iaf ^^

Kan inte heller sova utan sömntabletter, om äns då. Motionera nej fy! [no-no] Jag dricker pepsi max när jag är hungrig eller röker det funkar ibland 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

just pilliga saker jag vill ha tips på ^^

bah. spela gitarr (som slynfisk skrev), pärlplattor (underskattat efter 10 års ålder), gör smycken, sy kläder, rita, måla, läs tidning, lös korsord... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

Kan inte heller sova utan sömntabletter, om äns då. Motionera nej fy! [no-no] Jag dricker pepsi max när jag är hungrig eller röker det funkar ibland 🙂

rökte också förr, men det är ju bara dåligt egentligen.
pepsi max är ju bara gift typ >< heh, jag dricker cola zero iofs men det är gift det me.
Motion är bra [y] motionera mera!

åhh önskar att jag motionerade så mkt som jag gjorde i slutet av sommaren, var ute o sprang nästan varje dag [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

bah. spela gitarr (som slynfisk skrev), pärlplattor (underskattat efter 10 års ålder), gör smycken, sy kläder, rita, måla, läs tidning, lös korsord... 🙁

lätt att jag ska försöka sy egna kläder [cute]
Tack för tipsen!


   
SvaraCitera