Aviseringar
Rensa alla

syskon relation.


Ämnesstartare

hur är eran relation till syskonen? hur många brödrar/ systrar har ni? äldre eller yngre än er själva? står ni nära varandra? hur ofta hur ni av er till varandra? om inte vad är då anledning till att ni inte står nära varandra?


Har tre yngre bröder 8 11 och 14 vi har en bra relation även om vi bråkar ibland men vi håller ihop 


Två yngre bröder och en syster på väg.
Bra relation till båda, dock är ena 2 år bara


Lokes

Vi alla älskar varann men vi är inte direkt bästisar


oneday

Har 2 bröder, det kunde varit bättre. Man märker vem som är favoriten 


Har 1 tvillingsyster och vi är ändå rätt nära, snackar en del och bryr oss om varandra


två halvsyskon och sen en yngre, kortare, knubbigare version av mig typ


youngvobb:
två halvsyskon och sen en yngre, kortare, knubbigare version av mig typ

Blandar nog ihop med dig själv nu


sgt.sunshine:

Blandar nog ihop med dig själv nu

haha nej, din schizofreni har inte smittat av sig på mig