Aviseringar
Rensa alla

Systemkamera som man kan filma med!


sister:

Nä.

ok, har sett personen i fråga på Facebook några gånger, har några gemensamma vänner...


   
SvaraCitera

Les voleurs:

har sett personen

Menar du Frida? Coolt! Då måste du bo i Stockholm alltså! Jag följer hennes blogg lite sådär halvt som halvt, inspireras av hennes filmer...


   
SvaraCitera

sister:

Menar du Frida? Coolt! Då måste du bo i Stockholm alltså! Jag följer hennes blogg lite sådär halvt som halvt, inspireras av hennes filmer...

jaha... vänta, känner du inte henne? Är hon typ känd?


   
SvaraCitera

+ kan lägga till att större delen av folket i den här videon

gick i årskursen över mig.


   
SvaraCitera

Nä, tyvärr. Läser hennes blogg då och då somsagt, har ingen aning om hur stor hennes blogg är, men hon blev nog rätt känd med videon om Popaganda... då den hamnade uppe på Popagandas hemsida och allt. Men känner du henne då?


   
SvaraCitera

sister:

Nä, tyvärr. Läser hennes blogg då och då somsagt, har ingen aning om hur stor hennes blogg är, men hon blev nog rätt känd med videon om Popaganda... då den hamnade uppe på Popagandas hemsida och allt. Men känner du henne då?

Jahaaa, första gången jag såg henne bland personer du kanske känner och klickade på hennes profil trodde jag hon var typ en normal södra latinare, men hon verkar ju fett känd, såg hennes blogg nu, hon har ju en utställning på kulturhuset!
Jag känner alltså inte henne, men har som sagt gått i årskursen under många av dom i hennes video.

Ärligt talat så känns hon och hennes vänner lite snobbiga, lite som populära bortskämda fd brats som vill vara hipsters nu...

+

Tycker ärligt talat att hon inte har mer talang än någon annan som går bild och form, av dom jag sätt. Hon känns lite överskattad.


   
SvaraCitera

Zsasz:

uttag för en extern mikrofon.

det är väl rätt ovidkommande, vill man ha bra ljud så lär man inte få det alldeles oavsett mikrofon om man pluggar in den i en jävla kamera. då är det vettigare att satsa på en bättre lösning för inspelning av ljud, och använda den inbyggda mikrofonen endast för synkande.


   
SvaraCitera

sister:

Coolt

En umare är med i en av hennes filmer. Obs: inte forumumare dock.

OnT: Jag har en nikon D5000 och den fungerar asbra.


   
SvaraCitera

bögjenn:

En umare är med i en av hennes filmer

Say whut? Fan va kul! Vem äre??


   
SvaraCitera

Les voleurs:

lite överskattad

Jo.


   
SvaraCitera

dunderklumpen:

Systemkamera som man kan filma med!

Letar efter en systemkamera som man kan filma med..

Någon som vet någon bra?=)

Ett tips både till dig o alla andra som söker köpetips - ange vad du har för budget! Dvs hur mycket pengar du är beredd att satsa. Samt om du bara söker nytt eller om du även kan tänka dig beg. Vilket iof sig just i detta fallet med systemkamera med filmfunktion, förutsatt att du vill filma i full HD, knappast är aktuellt. [wink]


   
SvaraCitera