Aviseringar
Rensa alla

T-shirt + kavaj = snyggt?


OF 5:

Men med tanke på att en t-shirt och en skjorta kostar typ lika mycket så förstår jag icke varför skjorta är ett alternativ

[tard]
Nej?


   
SvaraCitera

Räcker la att bara ha någon snygg skjorta annars? Men ja t-shirt och kavaj kan vara snyggt ihop.


   
SvaraCitera

passaro:

Nej?

Jo en billig skjorta kan man få för 500lappen och senast jag skulle ha tag i en t-shirts så kosta dem närmare 400 så jo


   
SvaraCitera

OF 5:

Jo en billig skjorta kan man få för 500lappen och senast jag skulle ha tag i en t-shirts så kosta dem närmare 400 så jo

En billig t-shirt kostar typ 49kr..


   
SvaraCitera

Valpen:

En billig t-shirt kostar typ 49kr..

inte fan fans det såna i hela stockholm när jag behövde t-shirts senast i alla fall


   
SvaraCitera

OF 5:

Jo en billig skjorta kan man få för 500lappen och senast jag skulle ha tag i en t-shirts så kosta dem närmare 400 så jo

Var handlar du nånstans? [tard] Beror såklart på vilka affärer man går till, men på typ Carlings tycker jag det finns snygga t-shirts för 200lappen.


   
SvaraCitera

pendu:

Beror såklart på vilka affärer man går till, men på typ Carlings tycker jag det finns snygga t-shirts för 200lappen.

Spenderade en hel dag med att åka och kolla i affärer allt från stadium till carlings hm you name it i hela stor Stockholm men fanns några som helst enfärgade blå tshirts nej.

Men de brukar ju iof vara så när man är i desperat behov av något.

Tack gud för internet där finns ju iaf allt om man bara har tid att vänta.


   
SvaraCitera

OF 5:

Tack gud för internet där finns ju iaf allt om man bara har tid att vänta.

Amen to that.


   
SvaraCitera

OF 5:

inte fan fans det såna i hela stockholm när jag behövde t-shirts senast i alla fall

Du är ju sämst på att köpa kläder [wink]

Vanliga enfärgade t-shirts brukar finnas på HM för typ 60-70 kr. Måste ju typ anstränga sig för att hitta t-shirts för 400, typ gå till en riktigt dyr märkesbutik..


   
SvaraCitera

Fubu:

Jag undrar om de är snyggt med kavaj och en t-shirt.

Exner:

kavaj är förstås bra, men det bör var med skjorta.

På sommaren tycker jag det kan se snyggt ut med kavaj och t-shirt, ledigt och ganska bekvämt. Kan typ vika upp ärmarna lite med.


   
SvaraCitera

Valpen:

Vanliga enfärgade t-shirts brukar finnas på HM för typ 60-70 kr. Måste ju typ anstränga sig för att hitta t-shirts för 400, typ gå till en riktigt dyr märkesbutik..

NEJ inte när jag behövde dem [no-no]
Hur mycket du än vill tro det


   
SvaraCitera

OF 5:

Jo en billig skjorta kan man få för 500lappen och senast jag skulle ha tag i en t-shirts så kosta dem närmare 400 så jo

Skjortor för runt 500-lappen kan jag förstå, ja. T-shirts brukar ju kosta runt 150-200 spänn.


   
SvaraCitera

passaro:

n kan jag förstå, ja. T-shirts brukar ju kosta runt 150-200 spänn.

inte när jag behövde några

eller ja det fanns ju gott om skit fula med kontrasterande tyger och fula tryck över allt


   
SvaraCitera
Exner

Valpen:

sommaren

Exner:

men inte när man går ut nian


   
SvaraCitera

Fubu:

En rolling stones t-shirt

+ kavaj
=dressmans rolling stones kollektion juu[crazy]


   
SvaraCitera