Aviseringar
Rensa alla

Ta bort


Ämnesstartare

Funderar starkt på att ta bort mitt um konto
Delvis för att man inte blir tagen seriöst och för att folk verkar vara ganska (läs: väldigt) omogna och har 0 respekt för varandra. Eller, vissa har vissa inte. Beror väl på uppfostran osv. Fler som tänkt på att ta bort sitt konto llr? Antar det

Dold text: Men man gillar ju några här.. hum..


   
Citera
Ämnesstartare

MEN BUHU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror jag stannar


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror jag stannar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

MEN BUHU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

MEN BUHU

Du måste ju hålla med. Att folk är antingen respektlösa eller omogna här. Finns nog sjukt, sjuukt många som kommit hit och tror de kan få hjälp och stött men sen har några jävla *PIIIIIP* här kommenterat och skojat om hela situationen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaja, få bryr sig, stick om du vill, stanna annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Finns nog sjukt, sjuukt många som kommit hit och tror de kan få hjälp och stött men sen har några jävla *PIIIIIP* här kommenterat och skojat om hela situationen...

Tycker inte direkt det är vanligt förekommande nu för tiden. Förutom från jonnybravo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men stick då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är omogen och oseriös

känner mig träffad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit. Vart finns de snälla människorna? Jag har fan aldrig varit dum mot någon ändå får man bara skit tillbaka [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo. Ibland kan man skoja, men om folk vill ha seriös hjälp är det jobbigt och irriterande med spam-svar. Lite tragiskt eftersom att hela UM består av från gymnasielever och vuxna.

Men om man vill bli tagen seriöst får man uttrycka sig seriöst. Om man gång på gång gör trådar så som "Hatar kärlek" i Plusforumet utan diskussionsunderlag osv, blir man ej tagen allvarligt. För det verkar bara trolligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njaaa... finns väl inga elaka här nu för tiden? fast skapar du sådana här bekräftelsetrådar så får du räkna med att folk blir stöddiga (särskilt umare som hängt här länge, de gillar att bitcha mot noobs)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Shit. Vart finns de snälla människorna? Jag har fan aldrig varit dum mot någon ändå får man bara skit tillbaka

Du tycks ha en dryg personlighet baserat på vad du skriver, du verkar tycka att alla ska ge dig uppmärksamhet och hålla med dig. [crazy]


   
SvaraCitera

Sluta whinea föfan.


   
SvaraCitera