Aviseringar
Rensa alla

Ta bort homo- och biforumet


Ämnesstartare

JayKay:

Det finns säkert många här på UM som vill diskutera med likasinnade inom ämnet. [cool]

Måste man verkligen placeras i ett eget fack då, när frågan generellt kanske handlar om sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jag förstått är inte forumdelens idé att diskutera direkt sex- eller relationsfrågor rörandes samkönade, utan snarare att ta upp frågor som handlar mer specifikt om just homo- och bisexualitet.

That said så torde en sådan forumdel vara väldigt liten, och jag kan inte komma på några trådar där som inte lika väl isåfall hade kunnat hamna under övrigt, p/s eller dylikt.

Så, all in all, +1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror dock att inte att viljan att ändra detta finns hos Admin, då de verkar vara mycket lata gossar.[blush]


   
SvaraCitera

HBT personer vill handskad med silkesvantar. De är för fina för att inte ha en eget privat lyxforum. Det är helt enkelt kränkande att ta bort den forumdelen, då är man en böghatare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha en forumdel för heterosexuella.


   
SvaraCitera

orkar ej skriva ngt men håller med, har också tänkt på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

HBT personer vill handskad med silkesvantar. De är för fina för att inte ha en eget privat lyxforum. Det är helt enkelt kränkande att ta bort den forumdelen, då är man en böghatare.

Det är lustigt, för jag är en HBT-person som just föreslog att vi skulle ta bort den forumdelen. [rolleyes]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det är lustigt, för jag är en HBT-person som just föreslog att vi skulle ta bort den forumdelen. [rolleyes]

Första transan på UM?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Första transan på UM?

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte det egentligen spelar stor roll, men det gör väl inget om den delen försvinner.


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bumpa denna tråden. Har man överhuvudtaget brytt sig om folks synpunkter i den?


   
SvaraCitera
Åtta

Rödingajävel:

Har man överhuvudtaget brytt sig om folks synpunkter i den?

Vilka är "man"?

Jag kan ta upp det med issen nästa gång vi ska diskutera viktiga saker (vilket jag tror ska bli på tisdag). Hade faktiskt glömt bort detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

streckkod:

Ser inte vad som är kränkande med det

Att man behandlas som något onormalt och konstigt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Vilka är "man"?

Admins eller vilka som nu bestämmer vad forumen ska heta. Har ej koll på era hierarkier. [crazy]

Åtta:

Jag kan ta upp det med issen nästa gång vi ska diskutera viktiga saker (vilket jag tror ska bli på tisdag). Hade faktiskt glömt bort detta.

Okej, skitbra! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1 [smile]


   
SvaraCitera